En ja hoor het is weer eens zover, maar ja mocht voor mijn verjaardag een horloge kopen van Assie.
En dat laat ik mij natuurlijk geen 2x zeggen door de baas
En geloof mij, heb echt veel in het blauw gekeken, voelde geen klik. Word ik nu seniel, blijkbaar dus. Maar goed door toeval kwam ik bij @junior uit en die bleek zijn Squale te willen verkopen. Geloof mij mensen geen verkeerd merk he, daarnaast dacht deze zeef dat ik nog een plekje overhad in de Squale box. Niet dus he, ligt er nog eentje in de kluis, dus box stroomt over
Hij ziet er perfect uit, bijna als nieuw en deze met een stalen band. Op de foto’s zie je de 2 andere banden. Kijk maar eens goed naar de foto’s, netjes afgewerkt. Leuk kleurtje op de bezel die je ook op de minutenwijzer ziet. Om de pols kijk je echt de diepte in naar de dial, kan er nog een boel meer over zeggen maar dan wordt het weer een boek.
De specs zeggen genoeg zou ik zeggen, maar om het even helemaal compleet te maken 2 filmpjes over de Squale en 1 in het bijzonder over de Marina Militare.
Maar goed, junior was zo vriendelijk om het horloge langs te brengen. Was heel gezellig en weer eens fijn om een gezicht bij een naam te zien. Lekker gekletst over het forum, horloges en nog andere zaken. Niet alles in het leven draait om horloges
Dit model werd uitgebracht in het kader van het 65 jaar in business van Squale en dan in een limited editie van 500 stuks, dit is nummer 159 past mooi bij mijn geboorte jaar ‘59
Keurig gepikt van Remco zijn NA

Dan nu even de specs, welke ik ook van Remco z’n NA gepikt heb, luie donder die ik ben
TECHNICAL SPECIFICATIONS
Automatic Sellita SW 200-1 Elaboré
Bezel: Uni-Directional, 120 Clicks
Bezel Insert: Aluminium, SuperLuminova
Dial: Black, Brosse Finish
Indexes: Applied
CASE
316L STEEL CASE, BRUSHED WITH POLISHED BEVELS
42mm Diameter
12.5 mm Thickness
48mm Lug To Lug
20 mm Lug Width
500M W/R - Screw-in Crown and Caseback
Total Weight: 131 grams (bracelet included)
BRACELET
Black Microfiber Strap, Water-Resistant/steel and leder
Kortom een fijn verjaardagscadeau van Assie en ik ben blij
Nog wel even opdracht gegeven om foto’s te maken, doet ze met liefde hoor
Fijne avond iedereen