NA Squale Militaire

Vandaag voor de 4e keer eigenaar van een Squale, en voor de 2e keer eigenaar van een Squale Militaire.

Gisteravond zag ik in het blauwe gedeelte ineens een Squale te koop staan. En hij stond er zelfs al meer dan een week!!! Aangezien ik geen schades ofzo aan het horloge kon ontdekken heb ik gelijk de verkoper benaderd. Koop was snel gesloten en ook de overdracht ging vlot en prettig (onder het genot van een lekkere cappuccino).

@JohnD bedankt voor de vlotte afhandeling en het erg prettige contact en gesprek.

Het horloge werd verkocht met zwarte tropic band, beuine lederen band en deze mesh band (net als het horloge ook blasted). Ik ben wederom in het bezit van een fantastische Squale! Ik ben een blij man :sunglasses:.
Direct op maar gemaakt voor de foto’s en zodat hij gelijk om de pols kan :blush:.

65 likes

Gefeliciteerd! Blijft een gaaf horloge.

1 like

Van harte!

Ik denk niet dat ik ooit een grote fan zal worden van mesh banden, maar dit horloge is gewoon super!

10 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige Squale Reinier!

1 like

Lekker, maat! Lekker Shinen met een Blasted!

1 like

Gefeliciteerd !
Prachtig zeker met deze band.

1 like

Nice! Geniet ervan

1 like

Prachtige aanwinst, veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sportieve aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd!!! Mooi

1 like

Lekker, man! Congratulazioni!:partying_face::champagne:

1 like

Squale, topper! :+1:

1 like

Fraai horloge. Ik hoop, dat je er veel plezier aan hebt!

1 like

gefeliciteerd,
draag hem met plezier

1 like

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Shinen met een matte look :smile:

1 like

Nou, dat dacht ik dus ook altijd. Vooral omdat ik nog wel eens las dat er dan een armhaartje tussen zou kunnen blijven zitten. Nu ben ik niet zo behaard dus dat vond ik al geen goede reden haha.
De mesh draagt echt super comfortabel. Alhoewel de zwarte tropic “echt” Squale is natuurlijk :blush:.

1 like

Geniet ervan!

1 like

:joy::joy:

1 like

Heb m ook gehad en sluit niet uit dat die nog eens terug gaat komen :wink:
Gefeliciteerd met je aanwinst.

2 likes