NA Squale Onda Blue

Zo, eindelijk weer eens wat nieuws gekocht in plaats van de gebruikelijke recidive aankopen…:roll_eyes:
Met de komst van de zomer ook deze zomerse duiker verwelkomd in de collectie. De Squale Onda Blue met de bekende “Von Büren” kast. De kroon is hierom gesigneerd met VON. Hoewel ik eerder een handvol Squales heb gehad (vooral Tropical GMT’s) is dit de eerste Onda. Wel getwijfeld over de kleur, ze zijn er in allerlei regenboogkleuren, toch maar voor het veilige blauw gekozen (hoewel kind van de flower power maar nu man op leeftijd…:grimacing:).

Gewoon een leuk ding voor erbij! Specs zijn prima: water-dichter dan ik verdragen kan, 2 zijdig ontspiegeld, maar vooral lekker bling. Hoogglanzend gepolijst, ook de rehaut en de bezel. Hoppa! ETA 2824 erin dus no worries. Wat me ook opvalt is de prettig draagbare kast met de verzonken (duiker hè) kroon. Die Von Büren wist waar het op aan komt! :+1:

Wat ook wel meegenomen is, is de beperkte verpakking, gewoon een klein doosje in plaats van de huidige trend om er een hutkoffer met omdoos en Sleeve, een verrekijker en set gereedschap bij te doen. Prima, maar wel een soepel lederen watchrol erbij. Daar heb je wat aan (ik niet, maar dat is iets persoonlijks)

65 likes

Gaaf hoor! Proficiat :grin:

1 like

Erg leuk ding. :+1: Lekkere frisse kleur. Heerlijke bandenslet ook.

Verrekijker heeft men er niet bijgedaan want bij Squale dachten ze…de klant krijgt al een felle zaklamp :sunny: :grinning:

2 likes

Tof hoor. Soms denk ik er wel eens over na om m’n Azuur om te ruilen voor een Onda. Het zijn coole horloges. :+1::+1:

1 like

Wellicht bedoeld als reflector voor SOS seinen naar SAR helikopters? :thinking:

1 like

Haha idd. Geen EPIRB of Breitling Emergency meer nodig.

1 like

Tof horloge, proficiat.

1 like

Gaaf! Blijft een prachtige Squale. Geniet er van :ok_hand:t3:

1 like

Gaaf hoor!:heart_eyes:

1 like

Nice! Niet alledaagse verschijning. Veel draagplezier :+1:

1 like

Mooie aankoop :+1:t3:

1 like

:star_struck: mooi hoor.

Echt een van de mooiere squale’s

Die wijzerplaat hebben ze goed voor elkaar daar.

1 like

Gefeliciteerd !

1 like

Wat een prachtige dial zeg :ok_hand:t2: gefeliciteerd

1 like

Lekker zomers

1 like

Mooie onda :ok_hand:

1 like

Heel gaaf! Gefeliciteerd met deze Onda :+1:t2:

1 like

Die is wel mooi zeg! :+1:

1 like

Welkom!! Mooi gebalanceerd zo met deze kleur blauwe wijzerplaat en chique bandje!!

1 like

Mooie aanwinst! Waar is de wristshot ??
Geniet ervan :smiley:

1 like