NA - Squale Tiger final edition

Vandaag afgesproken met @vierport om een Squale op te halen. Was eigenlijk opzoek naar een Omega maar ik merkte al heel snel dat mijn budget daar helaas niet toereikend voor was. Toen kwam ik een Squale Tiger tegen in zijn webshop van Pange horloges. Ik was er meteen weg van. Het is een uitgesproken horloge en je moet ervan houden, maar dit horloge is wel erg gaaf!

Hierbij de foto’s:

Vervolgens ook zijn horloge mogen passen. Een grand seiko. Niet zomaar een. Dit betreft een limited edition die enorm fijn aanvoelde. Nog nooit eerder een wijzer gezien die ZO vloeiend loopt als die van een grand seiko.

Al met al een leuk gesprek geweest! Bedankt voor het lezen. :sunglasses::metal:

27 likes

En inderdaad… formaat valt me mee op jouw pols!
Geniet van je aanwinst.

Mooi ook dat Paul het GS zaadje geplant heeft… over een tijdje wil je er ook één. :wink:

3 likes

Mijn beste,

Ziet er dynamisch uit!!
Ik wens je er vele mooie momenten mee!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Opvallende verschijning van een mooi merk :blush: Geniet ervan!

Edit: hoe dik is de kast? Ziet er een ferm beestje uit.

1 like

Ja hij past idd perfect. Voor sommige oogt het iets te groot, maar vind dat juist tof. Kast is 11mm dik en draagt erg comfortabel.

Wat betreft de Grand seiko moet ik eerlijk bekennen dat ik het voorheen niet zo bijzonder vond. Maar het is een zeer speciaal horloge, dat zeker!

2 likes

Proficiat!
Bijzonder horloge :wink:

1 like

Ja super gaaf! Een horloge voor mannen met karakter. Enjoy :punch:

1 like

Thanks bro! M’n eerste upgrade moest wel een duikhorloge zijn. :sunglasses:

1 like

Leuk ding. Een ploprof is niet aan mij besteed, maar Squale is altijd +1. Veel draagplezier!

1 like

Heel gaaf zo’n Tiger, van harte.

Heb zelf n blauwe gehad:

1 like

Ik zag het idd toen ik opzoek was naar info op het forum. Dit is dan de nieuwere versie die ik heb. Ze zijn erg gaaf en karakteristiek.

1 like

Gefeliciteerd! Heel mooi ding. Ik kan het weten :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dit is echt een mooie aanwinst, gefeliciteerd.
De band vind ik niet zo mooi erop staan maar dat is natuurlijk persoonlijk.

1 like

Haha ik vind dit juist het eerste horloge waarop mesh wel tof staat :slight_smile:

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Prachtige aanwinst veel draagplezier gewenst :thumbsup:

1 like

Leuke aanwinst! Geniet van je Tiger.

1 like

Proficiat met je aankoop! Uniek model van een tof merk. En 11 mm dikte valt me 100% mee voor zo’n ‘technisch’ horloge; dat houdt 'm lekker draagbaar. Veel plezier ermee!

1 like