NA: Squale Tiger

En nu iets heel anders. Je kunt jezelf als liefhebber toch vanalles aanpraten. Een duiker ontbrak nog aan de collectie. Volstrekt niet nodig natuurlijk, maar ja…
Nu vind ik de Omega Ploprof een geweldig ding. Een soort ‘guilty pleasure’. Maar veel te groot voor mijn pols. Daarnaast voor een horloge voor ‘erbij’ te duur. De Squale Tiger biedt hier uitkomst. De nieuwe ‘final’ versie (200 stuks), beviel me op de foto’s goed. Minder glimmend dan de vorige, waardoor iets minder ‘heftig’/aanwezig.

Bij Awco wilde ze hem graag voor me op zicht bestellen. Dankzij de goede service van @jreversma (dank Jacco!) was hij snel in huis. Even wennen aan zo’n wonderlijk ding. Flinke jongen ook, maar door o.m. een relatief platte kast kom ik er toch mee weg. Mesh band erbij gekocht (zoals op de foto’s te zien), maar ook op rubber mooi. Ik zal ook wat foto’s in die outfit posten.

Hier is hij dan deze wonderlijke duiker:


32 likes

Leuk horloge en de mesh is een goede keuze :thumbsup:

1 like

Wow. Zeer apart, zeker niet my cup of tea, maar ik begrijp dat je hem helemaal de bom vindt. Draag hem in gezondheid!

1 like

Best wel een flink ding nog zeg. Zou er echter wel aan kunnen wennen :slight_smile:

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd, prachtige klok, ook beter draagbaar dan die Ploprof.

1 like

Cool! En met die 30 atmos kan 'ie ook gemakkelijk in de vaatwasser. :wink:

2 likes

Leuk, goeie combi met mesh!

2 likes

Gaaf! Ook ik heb hiernaar gekeken. Ik vind het zo charmant dat de case & wijzerplaat nog echte oude stock zijn. Althans bij de vorige editie - weet je of dat bij de final edition ook nog zo is?

Overigens vond ik de final edition op de foto’s van Squale minder mooi dan de eerdere uitvoering. Op jouw wrist shots is dat 180 graden omgedraaid. Squale maakt echt slechte productfoto’s :wink:

1 like

Mooie aanwinst Tom! Staat je goed. Toch jammer dat ie weg is… :wink:

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Wat een beauty!!
Horloge en band zijn in perfecte harmonie.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Nog even een (gejatte) foto waarop de lume goed te zien is. Deze ‘Final Version’ heeft itt de normale versie dus een geborstelde bezel met luminova geïntegreerd. Na deze 200 stuks tellende versie is het gedaan met de Tiger.

Tof ding! Maar wat doet dat rode knopje eigenlijk rechts onder?

1 like

Dat knopje ontgrendelt de bezel.

1 like

Ah nice, ontgrendelen om de bezel te kunnen roteren zeker? Of om hem te verwijderen?

1 like

om een raket af te schieten natuurlijk

Mooi Tom! wist niet van deze versie af

2 likes

Roteren, net als bij een Ploprof.

Anders kan het gebeuren dat, als ik bijvoorbeeld met een haai vecht, de bezel per ongeluk verdraait.

5 likes

Hahah nee dat moet je niet hebben natuurlijk.

1 like

Nice!

1 like

en dat is wel laatste wat je wilt op zo’n moment… :slight_smile:

Toch veel plezier van je n.a.

1 like

Serieus tof ding!

1 like