Toffe aanwinst amigo welkom terug in de Squale familie
Gefeliciteerd !
Leuk horloge.
Van harte met je nieuwe Squale! Veel draagplezier gewenst.
Prachtig deze aanwinst leuke kleur combinatie.
Prachtige kast geniet er van
Mooi hoor Dan, geniet van je nieuwe Squale.
Gefeliciteerd, mooie kleur
Heel gaaf! Mooie kast en opvallende kleuraccenten, uberTool
@pasd wat een mooie uitvoering! Kleurencombinatie is ook top! Veel draagplezier gewenst met deze🦈
Echt mooi dat nieuwe model en gefeliciteerd @pasd.
Inderdaad beter dat ze de Mercedes hands en datum loep hebben weggelaten om associatie met de submariner te verminderen, deze “OG” set wijzers staat ook nog eens beter imo.
Toch wel benieuwd of dit model destijds als een soort van hommage bedoeld was of dat dit model tot 1 verworden is door de jaren heen. Echt goed dat deze nu een meer eigen smoel heeft.
De 1545 is er al weer een tijdje, was eerst 20atm. en met crowncards. Ook met verschillende type wijzers .
Zelfs GMT uitvoeringen.
Nu dus weer eens een update, met een wat minder hommage uitstraling en een lekkere grote kroon.
Al vinden een hoop horloge liefhebbers 'hommage 'een beetje minder, heb ik het altijd wel een tof horloge gevonden.
Zeker ook in deze uitvoering met die lekkere oranje minuutwijzer
Deze laatste uitvoering gekozen omdat ik graag wat kleur wilde hebben naast mijn zwarte duiker, en moet zeggen dat ik eigenlijk voor een matte 1521 in het blauw wilde gaan maar na al drie 1521 toch eens deze wilde proberen.
Heerlijk horloge!
Lekker eigenwijs, gaaf.
Het antwoord daarop is m.i.: nee.
Al in de jaren '60 maakte Squale dit model, voor Blancpain.
Latere uitvoeringen hadden inderdaad een hoger ‘hommagegehalte’. Maar oorspronkelijk was dit dus niet zo.
Heel mooi horloge met prachtige kleuren! Veel plezier ermee
Mooi! Wist ik niet en geeft wat mij betreft het model meer originaliteit en rechtvaardiging om er 1 te kopen
Gefeliciteerd man!
En @pasd je bent niet kleurendoof, mannen en vrouwen zien kleuren gewoon net iets anders. Zo heeft mijn wederhelft ooit een blauwe auto gehad, en zij vond dat ie paars was
hahaha, laan we het daar maar op houden
haha jup… happy wife, happy life
Dus dat gemiep over de 1545, dat het teveel op Mercelex lijkt, is eigenlijk ongegrond. Het is gewoon een versie van de Blancpain.