NA: Squale Y1545 grey 30 Atmos

een nieuwe aanwinst ! dat moet gevierd worden op HF.
en wat voor een !!!.
na mijn topic van de week over het luisteren van de mvdt podcast over Squale. dat ik enthousiast was geworden over het merk :star_struck:, veel mooie foto’s mogen ontvangen van andere Squalisti, en zelfs aanbiedingen gehad om die van hun eens te passen om te kijken of ik het in het echt ook wat vind :sunglasses:. ik heb natuurlijk gretig gebruik gemaakt van het aanbod. daarom deze morgen onder het genot van een kop koffie :coffee: dit horloge op het terras in de zon mogen bepotelen. en wat een mooi ding is dit horloge zeg !!! toen de eigenaar aangaf hem van de hand te willen doen, heb ik na een korte poos (lees dezelfde middag) hem een aanbieding gedaan en een half uur later zat hij om de pols ! dit wordt een hele mooie zomer ! :sunny:

62 likes

uiteraard alle credits naar @Carlonusx super bedankt ! en benieuwd naar jou NA binnekort.

1 like

Wow :star_struck:. Gefeliciteerd met je sportieve NA. De 1545 is :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Proficiat dan ook met deze sportieve verworvenheid!!
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Benvenuto bij de Squalisti :+1: :sunglasses:

2 likes

Gefeliciteerd met de mooie Squale. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met de Squale, ik ga weer op zoektocht. En altijd leuk om een andere horloge gek te spreken. :ok_hand: :grin:

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst

1 like

Heel gaaf man, gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Gave aanwinst, kerel!

Heel veel draagplezier!

1 like

Deze is tof! Ik vind het zelf ook een heel fijn model, heb momenteel de GMT tropic van squale.

9 likes

#metoo

Maar natuurlijk ook een Matic en de HFLE 2024 waarvoor de grijze 1545 als basis is gebruikt.

1 like

Kijk, deze is prachtig!
Gefeliciteerd en veel draagplezier!
Lekker posten in de Squale Kroeg daar is altijd een barkruk vrij! Gezellig

1 like

Proficiat met deze nieuwe aanwinst, veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Zomer + Squale = :ok_hand: :+1: :desert_island:. Gefeliciteerd.

2 likes

Gefeliciteerd met deze bijzondere Squale, erg mooi

1 like

met zo’n horloge moet dat wel lukken :ok_hand:

1 like

Lekkere zomerse knaller!!

1 like

Hey, nice! Congratulazioni!:partying_face::champagne: Meteen daad bij woord gevoegd. Goed bezig!:+1:
Geniet ervan!

1 like

Cool! :+1:

1 like