NA Square Gshock Titanium GMW B5000TB

en overgenomen van @Wooter (Wouter) deze square Gshock met ‘bijnaam’
Wealthy Stealth :slight_smile: en perfect reishorloge

Wealthy ben ik niet en Stealthy ook al niet…maar deze square kan je gewoon in ‘de krochten van de hel aandoen’ want hij lijkt op een 90 euro horloge…en geen hond wil m daarna pikken. Alleen het woordje Titanium verklapt zijn andere constructie.

en daat gaat het om :slight_smile: Stealthy & Low Profile & met een schuin oog ‘dom kijken en gemeen lachen’

Het horloge is in prima staat echter de oorspronkelijke eigenaar van Chrono (nee! niet @Wooter) snapte de Bracelet niet en heeft de pinnen en vulcilindertjes als constructie niet begrepen…dus ook nooit eerder een Metal Gshock bracelet of een Seiko gehad :frowning:

Nu dan zoeken naar waar ik die pins & collars kan krijgen (suggesties zijn van harte welkom!!)

Ondertussen gelijk ff via de App de instellingen doorgevoerd en wat fotos gemaakt

29 likes

Gefeliciteerd met je G-shock, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Die onderdelen kun je waarschijnlijk wel via Camtech verkrijgen/bestellen. Dat is de officiële Casio service partner voor onderdelen in Nederland: Camtech, reparatie van camera, video, lens en flitsers voor diverse merken

1 like

hoop dat het je lukt,
het is in ieder geval een prachtig stuk

welke hel?
wil hem daarna pikken :rofl:
nee hoor :smiley:
draag hem met plezier

1 like

Absoluut één van de gaafste squares! Zoek deze ook al een tijd. Veel plezier en proficiat!

Gr, Vigorelli

1 like

Proficiat met dit door de kenners van de kenners op waarde geschatte pareltje👍

1 like

Supergaaf horloge.

Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd, geniet ervan

1 like

Topper!

1 like

Geniet ervan! Had 'm graag zelf gedragen als het mij had gepast. Fijn dat het bij iemand ligt die er blij mee is. En laat het weten als ik nog wat kan betekenen met de pins & collars. :pray:

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Nu kun je altijd een horloge een dragen :grin:

1 like

GShock, immer prima :raised_hands: Veel plezier ermee !

1 like

Gefeliciteerd met deze stoere G-shock :+1:

1 like

Gaaf horloge hoor. :+1:

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er uitdagend uit!!
Ik wens je er een dynamische tijd mee . :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

:sweat_smile::euro::euro::euro::euro:

Een Casio, van 4 cijfers. Oef.

1 like

Dat is een vet horloge.Gefeliciteerd ermee.

1 like

dit blijkt een GOUDEN :ok_hand: TIP…Txs!!

1 like