NA: SRP637 op rubber

Het resultaat van de uitverkoop in Roermond.
Even de stalen band vervangen voor de Z22, en dat ziet er toch ook wel erg fraai uit. :slight_smile:

7 likes

Geniet ervan! Hier zelf de SRP453 Baby Tuna in bezit, veel draagplezier toegewenst met de nieuwe aanwinst :thumbsup: En met de metalen shroud ipv plastic op de mijne nog mooier…

Mijn beste,

Goed gescoord!!
Geniet ervan!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Dat is een fijne klatser! :thumbsup:

Grt.

Schitterend. En nu snel weer op staal zetten :stuck_out_tongue:

1 like

Serieus?
Dit draagt wel een stuk prettiger, en het ziet er wat ‘ruiger’ uit.

1 like

Deze rubberen band is ook mooi hoor :wink: Vind alleen dit model persoonlijk fraaier op staal.

Ik heb ook nog een SRP313 met stalen band, en dan lijken ze zo op elkaar… :wink:

1 like

Mooie klok, maar vind hem op staal echt geweldig!

Very nice :slight_smile:

Op staal ziet ie veel ruiger uit

1 like

Dat klopt wel. De metalen band is fraai, maar met een bandaanzet van 22mm (& feitelijke beginbreedte van 24mm) vindt ik het smaller worden naar 18mm de band toch wat iel maken. Dat had IMHO beter kunnen toelopen naar 20mm. Het horloge blijft hierdoor een kandidaat voor een straight Lumpy of zoiets :relaxed:.

2 likes

Hoplakee weer een prachtige Seiko erbij. Mooi man

Inderdaad. Die rubber band staat veel beter :thumbsup:

Dat Seiko rubber staat prima :thumbsup:
Maar ik zou ook eens een flatvent proberen
is wat minder bulky.
En, ook heel ruig :grinning:

Grt.

Wat ook een combinatie kan zijn is de Obris Morgan NBR01. Een echte natuurrubberen band voor net iets meer dan €17 thuis gestuurd. Er zijn betere, maar geen met betere value-for-money :relaxed:

Mooie klok! Congratz!

Mooie klok.
En die z band… Persoonlijk geen fan van, zowel qua looks als qua dragen. Nu zouden de nieuwe banden wat beter zijn, maar staal toch mooier i.m.o.
Lumpy!

Hmmm, de meningen zijn blijkbaar verdeeld, maar met een kleine voorsprong voor de stalen band.
Misschien dat ik die er dan maar weer op zet. :wink:

Eens!

Heb ik ook naar gekeken, de oranje 22mm heb ik op een andere duiker zitten, fijne band. De lemon yellow zou wel bij mijn SRP639 passen denk ik. Er staat een te koop op het forum, is helaas 20mm.

Ik kan geen originele Z22 gele banden van Seiko vinden, maar er zijn genoeg “hommages :slight_smile:” te vinden op ebay, keuze genoeg voor relatief weinig geld.

Gr. Marc