NA: SS Blizzard

Ruim een week geleden van het sympathieke lid @Jeffrey1984 deze Ergon Adventum SS Blizzerd overgenomen, leuk horloge en voor de verandering eens geen blauwe wijzerplaat. Naam kon iets korter (mand) gewoon SS Blizzard, maar ja klinkt wel interessant :wink:. Het is een microbrand LE, 100 stuks dit is nr.33!
Geen duiker, maar gewoon een sportief rustig horloge. Verder heeft ie ook een mooie QR band, mooi gepolijste middenschakels en brushed buitenschakels. Wat minder mooi is de grote sluiting maar wel eentje met veel microverzet. Dus deze kan ook gedragen worden door mijn ega. En kijk ook eens wat een vette lume erop zit, die ook lang blijft oplichten. Past leuk in mijn collectie, dit merk had ik dus niet.
Ook leuk hoe ze de bezel gemaakt hebben, zo’n bezel had ik dus ook nog niet.
Ben ik er blij mee, ja natuurlijk :smile: En echt, heb deze dus de hele week gedragen, heeft een plusje van 6 sec. vind ik dus netjes voor een Miyota 9015 uurwerk. Kortom prijs/kwaliteit prima.
O ja, zat ook een pouch bij, handig voor de vakantie.

Specs en dan de foto’s:

Diameter: 40 mm
Dikte kast: 10.5 mm
Lug to Lug 50mm
Wijzerplaat: wit
Strap: staal
Uurwerk: Miyota 9015 automaat
Waterproof: 10 bar, screwdown kroon
Leeftijd: 2021

Credits voor de foto’s, eerste 3 van Jeffrey en de anderen van mijn ega.

20230901_152141|375x500

23 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er magnifiek uit.
Mooie kastvorm!!
Draag hem met fierheid.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je NA, strak en mooi geheel!

1 like

een mooi geheel,
draag ze met plezier

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd Ferry met dit mooie uurwerk, geniet er van (en anders kun je hem altijd doorgeven aan je echtgenote)

1 like

Gefeliciteerd met deze opmerkelijke NA Ferry. Je blijft ons verbazen.

1 like

Wederom iets bijzonders gevonden, Ferry. Gefeliciteerd met de NA! En waar zouden we zijn zonder de foto’s van @assie62! :pray:

2 likes

Nergens want ik maak er een puinhoop van :laughing:. Ben eigenlijk wel benieuwt wat @FRANS3 van de foto’s vindt :wink:

2 likes

Mooie NA weer. Full lume, dat moet handig zijn. Veel plezier ermee, leuk dat jevrouw hem ook kan dragen.

1 like

Alweer een mooie aanwinst Fer :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, Ferry!!

Max Max Max
Super Max Max
Super super Max Max Max
Super Max Max
Super super Max Max Max
Super Max Max
Super super Max Max Max
Super Max Max

1 like

En met een beetje mazzel komt er ook nog een Squale bij in de collectie :wink:

1 like

Mooi exemplaar hoor. :ok_hand: Die Miyota’s zijn ook prima werkpaarden :+1:

1 like

Volgens mij lig jij gewoon al klaar in de tuin, in je slaapzak, met je bank apparaatje al klaar in je hand. :joy:

1 like

Gefeliciteerd!i Mooi horloge :+1:

1 like

De foto’s zijn heel goed!! Vooral die om de mooie pols van je vrouwtje :heart_eyes:

1 like

Wow, nog niet eerder gezien, gaaf hoor!

1 like

Bijzonder en gaaf horloge! Geniet er van​ Ferry

1 like

Proficiat met je mooie aanwinst Fred ,veel plezier hiermee :ok_hand:

1 like