NA: Sssst... It's a secret 🤫

Sinds deze week zit er een schitterende nieuwe aanwinst om mijn pols🥳 Maar tot mijn spijt mag ik het niet met jullie delen. Volgens S****e (naam bij de redactie bekend) zou dit namelijk een geheim horloge zijn waar geen ruchtbaarheid aan gegeven mag worden.

Dus helaas… GEEN geweldige 1521 kast. GEEN heerlijk glinsterende opgelegde indices. GEEN zwartgrijze sunburst plaat. GEEN blauw spiegelend saffier. GEEN fijn dragende 42mm. GEEN zwarte saffieren bezel. GEEN zorgeloze duik in het zwembad dankzij 50 atmos.

Ik heb dit horloge NIET overgenomen van een zeer sympathiek forumlid op urhforum. En ben dus ook helemaal NIET blij met deze prachtige veelzijdige variant van de 1521.

Mochten jullie toch nieuwsgierig zijn, onderstaande foto’s heb ik uiteraard NIET gemaakt.

Zo, hopelijk hebben ze bij S****e niks door. Voor het hele marketingpraatje, lees hier😉: https://chronofactum.com/en/product/squale-1521-50-atmos-super-black/

123 likes

Pfoah. Lekker hoor. Ik ben ook ‘helemaal niet’ jaloers en ‘niet blij’ voor je. Geniet er vooral niet van.

8 likes

Een geheim om blij mee te zijn! Stiekem Shinen :sunny:

2 likes

Ben ik blij dat jij hem niet hebt :face_with_peeking_eye: NIET gefeliciteerd met de NNA.

2 likes

Maar niet liken dan…
Ik vind m ook niet mooi…

3 likes

Sssst… I like your S….e :star_struck:
Mag dat eigenlijk wel?

3 likes

Deze is mooi!

1 like

Was da vor lilluk ding!

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik heb dit topic niet gelezen.

image

2 likes

ik zou je willen feliciteren, maar waarom weet ik niet, aangezien het een geheim is :face_with_hand_over_mouth:
maar om één of andere reden zeg ik dan toch,

draag “het” met plezier

1 like

Geniet in het geheim van dit mooie horloge! Je geheim is veilig bij mij.

1 like

Pfoe dit is wel een hele mooie :star_struck: Geniet ervan wat een beauty!

1 like

Eigenlijk zonde dat dit geen regulier model is. Ik vind dit namelijk de mooiste Squale! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Nou. Niet gefeliciteerd dan maar.

2 likes

Ik vind er niets aan!

2 likes

Jammer, echt sneu voor je. Had je hier liever gefeliciteerd met de aankoop van een mooie Squale maar helaas mag het niet zo zijn.

2 likes

Geheime like van mij :face_with_monocle:

2 likes

Gefeliciteerd met je aankoop. Waar heb je deze gekocht als ik vragen mag :slight_smile:

1 like

Ook vanuit hier, niet gefeliciteerd dan maar.

2 likes

Heb mijn ogen maar dicht gedaan ,en kreeg mooie visioenen ,erg fraai :ok_hand:

2 likes