Mijn vrouw beweert dat ik een probleem heb. Ik beweer van niet. Hmmmmm….
Vorige week een Tudor Pelagos LHD opgehaald (goed, ik had m’n gewone Pelagos ervoor verkocht), en dan ook nog de Oris Big Crown erbij, en nu, een week later, een Staudt Praeludium Chrono opgehaald.
Ja het klinkt inderdaad een beetje als “too much”. Ik moet nu echt een aantal horloges gaan verkopen. En dat gaat dan ook echt gebeuren. Binnenkort.
Anywho. Ik zag gisteren een geweldig aanbod van deze Staudt op C24. Een nieuwe en ongedragen. Hij stond ergens bij een juwelier die dealer was van Staudt, maar gestopt is met het dealership en hij moest van z’n laatste exemplaren af.
Ik kijk al enige tijd naar Staudt, maar de prijzen waren voor mij te hoog. En nu, plotseling, wordt er zomaar 1 als een soort Sinterkerstennieuw kadootje voor m’n ogen gegooid. Dan wordt het heel lastig om niet de knoop door te hakken.
Dus vanmorgen vroeg de auto gepakt richting Brabant. Ja ik had m’n paspoort mee. Ik was de eerste en enige klant dus alle tijd om te beslissen welke ik zou nemen.
Ik had ze liefst alledrie meegenomen, maar ik denk dat ik dan een echtscheiding aan had kunnen vragen. En dat is het niet niet waard . Het werd dus de Chronograaf.
(Voor wie interesse heeft in de andere 2: zoek ff op Chrono24 op Staudt en dan zie je ze. Tip: als je ze bij de winkel afhaalt kun je een mooie korting afdwingen).
Ik kan alleen gek genoeg helemaal niets vinden van deze versie en kleur. Hij staat niet op de website van Staudt, maar ook op het www zie ik niets. Yvo @Staudt maar eens berichtje sturen. Tenzij iemand me kan helpen? Ook met het uurwerk wat erin zit?
Het is een beauty, maar de mooie dial is heel moeilijk te fotograferen. Dus vandaar ook de render er even bij.
Mede namens de Sint,
Gefeliciteerd met deze aanwinst.
Want ook al kwam je in de verleiding,
is het niet geëindigd in een scheiding.
Dus voor jezelf een hoop pret,
En door ze niet alle 3 mee te nemen, ook je huwelijk gered.
En met deze keuze voor een prachtige Staudt
Bega je absoluut geen grote fout.
Dus ook namens Piet,
Ik hoop dat je van dit horloge geniet!