NA: Staudt X WatchRagazzi, mijn meest waardevolle BBQ ooit

Wat een gaaf horloge! En wat een gaaf verhaal erbij

1 like

Goed verhaal en een prachtig horloge :ok_hand:t2:
Veel draagplezier toegewenst

1 like

Prachtige aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Tjonge, Yvo en consorten hebben er wel werk van gemaakt!

Past ook wel bij zo’n leuke release. :ok_hand:

Veel plezier met je nieuwe Staudt!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie en ingetogen aanwinst.
En bedankt voor het verhaal!!!

1 like

Prachtig merk, prachtig horloge, prachtige entourage en prachtig verslag.

Genieten.

Van harte!

1 like

Wat dit is een vet verhaal zo! Ontzettend tof.

Ben echt stinkend jaloers maar gun het je van harte. Geniet er van :clap:

1 like

Mooi verhaal! Gaaf hoor. Veel plezier ermee

1 like

Dat kun je wel zeggen! Wat een leuk (en jaloersmakend) verhaal :ok_hand:
En ook nog eens een prachtig horloge :+1:
Mooi man!

1 like

Mooi verhaal, gave ervaring. En een fraai horloge! Geniet ervan. En blijf plaatjes delen van je fraaie uurwerk!

Dank

1 like

Gefeliciteerd, ziet er mooi uit.

1 like

Prachtige plaat! Veel draagplezier toegewenst.

1 like

Heel leuk verhaal om te lezen en natuurlijk gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Zo wil ik ook een horloge kopen ipv naar een juwelier te gaan :+1:
Mooie aanwinst, veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Mooi horloge, mooi merk, heel mooi verhaal.
Waarom kom ik eigenlijk zo weinig Staudt tegen op het forum?

Heel veel plezier van dit mooie horloge.

1 like

Wat een leuke beleving en mooi horloge. Toffe wijzerplaat die goed gaat bij het bandje.
Veel draagplezier.

1 like

Mooi verhaal, wat een ontvangst. En dan een prachtig horloge met een heel mooie kleur wijzerplaat. Gefeliciteerd! :ok_hand:

1 like

Haha, ik moest er inderdaad echt even voor gaan zitten. :smile:

Bedankt voor het leuke verhaal. Een bijzondere beleving, die de hobby naar een ander niveau brengt.

Geniet van het mooie horloge!

1 like

Het was een hele kluif om verslag door te nemen, maar het plezier en enthousiasme druipt er vanaf. :wink:

Zoals al meer gezegd, ook hulde aan @Staudt om zo je klanten (lees liefhebbers) te ontvangen en hun horloge te overhandigen !

Mijn AD “beleving” beperkte zich tot lauwe koffie, een hand en de factuur….

2 likes

Aanvullend op het eerdere verslag van het Staudt X WatchRagazzi event nog het allereerste ontwerp van de wijzerplaat met gefreesde buitencrikels. Onderstaande varianten hadden première op de Watchtime in Düsseldorf eind vorig jaar, maar waren op foto helaas slecht te vangen door veel lichtinval.

Uiteindelijk opteerden de meeste kopers voor de wijzerplaat met “Sonnenschliff” voor de limited serie van 30 stuks. Echter zoals ik begreep zijn van deze allereerste wijzerplaat eventueel nog 2-3 stuks beschikbaar, maar dat valt vast met Yvo te bespreken. De koper van de gefreesde wijzerplaat stuurde me aanvullend zijn foto’s nog door, waarvoor dank, en die wilde ik jullie niet onthouden. Hij koos dus ook voor de optionele stalen band.

Alle reageerders bedankt voor de positieve reacties, het was inderdaad een hele leuke ervaring. Foto’s zeggen vaak meer dan woorden, alleen moet ik rekening houden met het feit dat niet iedereen zo maar ergens afgebeeld wil worden en kan dus niet alles plaatsen. De leukste foto’s ontbreken hier dus eigenlijk, maar een aantal kan ik nog wel plaatsen.

De man in witte stofjas rechts is overigens Daniel Varela van Varela Atelier uit Oberhausen. Hij staat bekend om zijn vaardigheden tot herstellen van kasten, d.w.z. polijsten, weer aanbrengen van structuur en ook laserwelden, zowel goud als roestvrijstaal. Kan voor sommigen onder ons wellicht interessant zijn omdat hij goed bereikbaar is aan de A3 vanaf Arnhem. Je vindt hem hier.

Ciao!

4 likes