NA: Steeldive SD1965

Ja, soms worden verwachtingen teleurstellingen, soms ook overtroffen. Dat laatste is het geval met deze homage aan de Oris Sixty Five.

Kocht ik recent ‘gewoon’ een originele Aquis, nu was de beurt aan een homage van de Oris 65. Wat is eigenlijk gewoon? Tis maar net wat je wil, live and let live :wink:

Dat iets heel erg mooi kan zijn zonder dat het ook heel erg duur is bewijst deze SD1965!

Ik houd het kort en bondig: de gehele afwerking is strak en crisp, mooi geborsteld, zowel de kast als de band. Diepzwarte jetblack dial met opgelegde indicies achter bol saffierglas met blauwe AR. De bezel met eveneens keizwarte ceramische (in tegenstelling tot de Oris, die heeft gewoon alu) insert loopt lekker en heeft nul backplay. Perfect uitgelijnd ook :facepunch:t2: Achterdeksel met decoratief logo, net als de clasp. Als ik toch een minpuntje wil noemen: die clasp is stamped, die had ik liever milled gezien.

Wijzers zijn ook mooi uitgevoerd en het geheel is optimaal in balans :+1:t2: Nog geen foto van lume, maar die is ook best aardig (insert ook)

NH 35 onder de motorkap, geen ANWB nodig :grimacing:

Conclusie: zeer geslaagd en strak uitgevoerd horloge met een rijke uitstraling! :heart_eyes:

Leuke bijkomstigheid: tegenwoordig ook te koop in Nederland bij een officiële Steeldive dealer, Google maar! Vertrouwd kopen, snelle levering, lekker hoor.

Dank voor de aandacht :wink:

20 likes

Mooi hoor :+1:
Ik kende deze nog niet, veel draagplezier!

1 like

Thnx!

1 like

Ja hoor :+1: is deze 40mm ?

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie horloge. Veel plezier ermee.

1 like

een mooi exemplaar.
draag hem met plezier.

1 like

Mooi, alleen die logo van steeldive vind ik echt niks.
SD heeft hele leuke hommages

1 like

Nee, 42!

1 like

Dank je wel!

1 like

Thnx, gaat zeker lukken!

1 like

Ff wennen, maar best leuk :wink:

En 200m WR, itt het origineel. :ocean: Leuk, deze. Maar misschien komt dat doordat ik de originele ook wel kan waarderen. Gefeliciteerd, in ieder geval!

1 like

:facepunch:t2:

#metoo, maar geen 2000euries leuk :wink:

Thnx!

1 like

Ik ook niet :wink: