NA: Steinhart 39 GMT Premium 500

Moet je vrouw gelijk geven, Kees :wink:
Mooi, mooi, veel draagplezier, :+1:

1 like

Heel mooi horloge! Heel gaaf dat Steinhart nu ook een 2-kleurige bezel in ceramic heeft. Hopelijk geven ze de ‘kermit’ ook snel een keramische bezel.

Veel plezier met je aanwinst!

1 like

Grazie mille a tutti!

@Kendo Heb ook een tijd getwijfeld maar merkte dat ik telkens toch weer met de vinger boven de bestel knop zat. Die keren dat hij als gebruikt werd aangeboden voor een redelijk gering bedrag onder de nieuw prijs was ik ook telkens te laat dus dat zegt wel genoeg t.a.v. de animo.

Hoi Luuk, super om weer van je te horen! Als ik de kwaliteit moet inschatten ten opzichte van de prijs en dat relatief afzet tegen andere horloges die in mijn bezit waren dan moet ik toch wel constateren dat Steinhart erg zijn best doet om een prima product in de markt te zetten. De sluiting had ik misschien iets anders willen hebben maar verder ben ik er bijzonder blij mee voor die 700 piek. Van mij zeker een 8.5/9 van 10.

Dat denk ik ook.

Waren voor mij ook details die het de moeite waard waren om deze Steinhart te proberen. Heb de 42mm nog heel even overwogen maar ik vind titanium niet zo’n mooie kleur (but that’s just me).

Ik zal het tegen haar zeggen als ze me niet kan horen :joy:

De bezel is inderdaad bijzonder fraai en volledig SuperLuminova

5 likes

Als je misschien ook nog wat foto’s kan posten van de caseback… :star_struck:

1 like

U vraagt, wij draaien

4 likes

9 likes

Gefeliciteerd met je aankoop :+1:
Prachtige Steinhart.

2 likes

Mooie aankoop; geniet ervan.