NA Steinhart Double Green 39mm - The Hulk Homage

Zoals beloofd, een kort NA artikel van de Steinhart Ocean One - Double Green 39mm

Heb het Rolex Hulk model altijd al tof gevonden, dus toen ik erachter kwam dat er een steinhart alternatief was op dat overpricede model dacht ik, gewoon doen. Kost je plus/minus 600 euro, maar dan heb je toch echt wel een fantastisch hoge kwaliteit ‘homage’.

Pluspunten tot nu:

• Goede fit
  • Erg goed gelukte groene kleuren, hij straalt kwaliteit uit
  • Mooie open caseback maar toch een mooie waterdichtheid (300m)
  • Band is makkelijk zelf te re-sizen
  • Groen is gewoon FAKKING VET

Minpuntjes:

• De metalen glasp blijft toch nog een punt voor verbetering, in verhouding tot het horloge voelt deze toch van mindere kwaliteit. Een glidelock systeem zou daarnaast fantastisch zijn.
  • De bezet ‘draaiclickjes’ vind ik wel vrij grof en luid, maar gebruik dat verder toch niet…

Nu de foto’s:

48 likes

Ziet er idd erg goed uit. :+1:

1 like

Super man en bedankt voor je kleine NA verhaal :ok_hand:t2:

De twijfel is toegeslagen om hem toch te halen :grimacing::blush:

Veel draagplezier :muscle:t2:

3 likes

Mooi horloge! En een aftermarket bandje met een glidelock is natuurlijk zo geregeld :wink:

1 like

Mooie duikert.

1 like

Erg mooi. Zijn broertje is ook erg fraai!:wink:
Veel plezier met je NA!:+1:t3:

8 likes

Heel dik! Was nog niet bekend met het merk. Jeukt nu wel :thinking:

1 like

Het enige dat ik niet kan opmaken is of dit horloge ook de befaamde sunbirst heeft zoals de Hulk? Of zou u een horloge in direct zonlicht kunnen plaatsen?
Maar sowieso een mooie aanwinst!

1 like

mooi horloge! veel plezier ermee

1 like

Mooi ding! Geniet ervan!

1 like

Mooi, veel plezier ermee👍

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge zo groen.

1 like

Gewoon het beste alternatief voor wie een Hulk te duur vind, maar wel graag zoiets wil hebben. Mooi horloge!

1 like

Niet dezelfde sunburst kan ik je zeggen. Deze is in die zin wat “matter” en geen duidelijk brushing, en volgensmij ook een tintje donkerder in vergelijking met de Hulk. Maar om eerlijk te zijn zou ik de Hulk eerst in het echt moeten zien om hier echt iets gefundeerd over te kunnen zeggen.

2 likes

Is de clasp nog steeds hetzeflde?

Lekker groen veel draagplezier :v:t3:

1 like

Dank voor uw antwoord!

1 like

Lijkt er wel op ja

Erg mooi! Veel draag plezier.

1 like

mooi hoor !

1 like