NA: Steinhart Ocean One Green !

En daar is ie dan, zojuist door DHL op mijn bureau bezorgd, mijn duikertje. Lange tijd getwijfeld, gekeken naar OVM en O1VR, maar toen een OVM net voor mijn neus werd weggekaapt en ik de O1green hier zag bij @watikjebrom was ik verkocht en heb ik meteen toegehapt op een green.

Ik had deze al in acryl (althans het duiker model met zwarte plaat en groene ring) dus had al tijd over deze kleurstelling nagedacht. Mooie klok!!

8 likes

Mooi hoor :slight_smile:

Veel plezier ermee!

Leuk klokje gefeliciteerd .

Leuke aanwinst, proficiat!

Mijn beste,

Proficiat met deze solide aankoop!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooi ding!

Gefeliciteerd, veel plezier en succes ermee!

Blijf het mooi vinden een horloge met groene bezel, mooie klok!

Mooi :+1:t2:

Proficiat met dit mooi exemplaar

prachtig … met zo’n klok om de pols heb je zo verkering

veel draagplezier !

Lekker klokkie hoor!

Veel plezier ermee

Mooi! Van harte!

Mooi hoor! Daar zal je geen spijt van krijgen.

Kleine update van vandaag met een wristshot, en een kleine tussenstand: 2 seconden vóór na 24 uur. Niet slecht !! :

Verder 2 schakels eruit, fijnafstelling gaatje opgeschoven en draagt heerlijk!!

1 like

Mooi! leuke kleur!

Mooi ding hoor! Ik heb zelf de Ocean 1 Black en ik zou mijn band ook nog eens moeten inkorten, maar ik heb er nog niet de juiste schroevendraaier voor. Iemand tips voor een mooie betaalbare set die ik kan gebruiken?

tja, je kunt voor heel veel geld een Bergeon setje kopen, of bij de Praxis een setje voor 5 Euro of zo. :slight_smile:
Dat inkorten is overigens een makkie. Groot verschil tussen schroefje en klooien met pinnen. Helemaal super dit.

Die schroefjes zitten bij mij anders behoorlijk vast moet ik zeggen. Ik heb een klein schroevendraaiertje, maar gezien de maat daarvan ben ik bang dat ik de schroef kapot ga draaien, dus dan haal ik liever eerst een set met een schroevendraaier die beter op maat is. Ik zal eens bij de Praxis kijken, bedankt voor de tip :wink: