NA: Steinhart Ocean One Premium Blau

Gezien de controverse die op dit forum blijkt te bestaan rondom Steinhart heb ik even getwijfeld of ik dit topic zou starten, maar ik heb het toch aangedurfd :wink:

Dit is mijn laatste aanwinst:

Ja, ik weet het, het is een ordinaire rip-off en dus niet origineel en sommige mensen zouden er niet mee de straat op durven, maar ik vind hem mooi. En waar anders kun je (voor die prijs) een keurig afgewerkt horloge vinden met saffier en een ETA 2892-A2 top uurwerk?

Bedankt voor het kijken!

32 likes

Ik vind het in ieder geval een heel mooi horloge. De afwerking lijkt ook erg verzorgd en de kleur blauw spreekt me erg aan. Veel plezier ervan!

Als jij er maar blij mee bent, toch? Steinhart maakt mooie kwaliteit horloges, voor een zeer redelijke prijs.

Apart die kroon. Van het vooraanzicht lijkt het een beetje een chronopusher met schroefkroon.

1 like

Maar on topic: niks om geven wat anderen vinden. Mooie hommage! Veel draagplezier!

Zeer mooie kleur en met Steinhart zit je volgens mij altijd goed. Proficiat!

het leuke is dat de eerste versies een Soprod A10 uurwerk hadden en dat er nu Eta in zit. Ik heb hem nog met Soprod.

Groet Bert

Mooi merk, mooi klokje geniet ervan!

Hommage, jatwerk, look-a-like… Noem het zoals je wilt. Kwalitatief en prijstechnisch valt er weinig op aan te merken :thumbsup:

4 likes

Ik vind hem best mooi. :wink:
Veel draagplezier!

Prima kwaliteit voor de prijs bij Steinhart!
Ziet er gelikt uit.
Veel plezier er mee!!! :+1:

Mooie kast, schitterende kleur.

Leuk ding, vind het alleen jammer dat ze de cijfers op de bezel niet hebben gevuld zoals bij de Ocean Titanium 500 Premium want door de verschillende lichtinvallen zie je soms helemaal niks op de bezel staan.

beetje het idee zoals bij de ocean 44 mm
Dit weer hield mij ervan om er eentje te kopen

Komen jullie er maar in de usual suspects…

2 likes

Mooi horloge, goede afwerking en fraai ontwerp.
De kleur vind ik minder geslaagd, maar ieder zo zijn meug.
Veel plezier met je Steinhart.

Mooie klok, maar eeeeh… , hoe zit het met de doos?

2 likes

En helemaal terecht, mooi blauw is nooit lelijk :sunglasses:
Geniet ervan!

Een ripoff? Ja
Gewoon dragen met veel plezier, JA :slight_smile:

Rondom welk merk niet ?
Proficiat en veel plezier ermee :+1:

2 likes

ik vind hem prachtig

Prachtig horloge. Ik heb zelf ook 2 Steinharts en het mogen dan wel hommages zijn, het zijn gewoon zeer goed afgewerkte horloges voor de prijs.

2 likes