NA: Steinhart Ocean One Vintage

Na lange tijd weer eens een Steinhart gekocht, via Chrono24. Verkoper bleek vlakbij te wonen, prettige deal, goede prijs.
Horloge zat op een vintage style leren band, heb voor 60 euri (da’s nog eens wat anders dan de prijs van Omega of rolex stalen banden…!) een stalen band plus aanzetten via www.steinhartwatches.de besteld. keurig afgeleverd in 3 dagen!
Vandaag voor het eerst gedragen, en eigenlijk is dit (horloges uit mijn jeugd daargelaten) mijn eerste klok met metalen band… Draagt toch lekkerder dan ik altijd dacht, zit gelukkig geen epileerfunctie op deze band!

Eerste foto:

Ik ben er blij mee!

21 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze aanlokkelijke zeebonk. :whale2::whale2::whale2:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Dit zijn fijne klokjes met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Veel draagplezier gewenst! :+1:

Dat is een hele mooie.Proficiat ermee.

Gefeliciteerd, een van de mooiste Steinharts!

Strak hoor :+1:

mooi en steinhart is TOP😆.

Proficiat, goed(koper) alternatief voor het origineel!

2 likes

Fraaie aanwinst.
Heel veel plezier gewenst van je nieuwe Steinhart.

Heul mooi! :+1:

Is eigenlijk een van de enige Steinharts die ik echt leuk vind. Veel plezier ermee. En ja de prijzen van de banden is wel wat anders dan Rolex. In plaats van een stalen band koop ik dan liever een paar Steinharts :joy:

1 like

Gefeliciteerd! Altijd lekker, een Steinhart.

Mooi. Veel plezier er mee.

Strikt genomen heet ie de Ocean Vintage Military.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Mooi, mooi, veel geluk er mee :+1:

Hee, dat is interessant… op mijn OVM’s (mk.1 en 2 uit 2016) lopen de minuutmarkeringen de hele bezel rond:
Uploaden…

Zou de vorige eigenaar de insert hebben veranderd? Ziet er ook wel leuk uit zo moet ik zeggen! Veel plezier met deze topklok!

Eigenaar heeft inderdaad een nieuwe bezel er opgezet, keramisch.

1 like

Dat is niet verkeerd! De bezel zelf schijnt niet verwijderbaar te zijn (zelf dan, Steinhart doet het natuurlijk wel) maar de insert wisselen zal natuurlijk wel kunnen.

Ik dacht al iets te zien aan de bezel. Ik heb ook een OVM en dat blijft toch een van mijn favorieten.

Ik heb er ook 1 en vind 'm fantastisch.

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst!