NA: Steinhart Ocean Vintage GMT

Fedex is net geweest… Geen scheur in de omdoos en een reep chocolade erbij…

In de stickers en netjes verpakt.

Band even op maat maken. Handig dat dit met schroefjes gaat.

Inmiddels buiten beeld de GMT op Suriname gezet. Zodra ik weer thuis ben draai ik dat om.

39 likes

veel plezier ermee, niet mijn ding (maar de jouwe😀)

Gaat prima bij de rest hoor…

11 likes

Ah zum wohl, ziet er prima uit!

1 like

En?
Hoe is je eerste indruk qua materiaal/finish etc?
Value for monye - wise?

Erg mooie aanvulling op je collectie!

Wat je al zei. Dit is zeker z’n geld waard. De band is uitstekend met z’n schroefjes. De sluiting is mooi gepolijst en van dezelfde kwaliteit als die van mijn Tag Heuer. Kast is netjes en ik heb geen alignment problemen. Mooi saffier erin. Ziet er gewoon heel goed uit.

1 like

Zeker weten dat dit dan wel een echte is? :yum:

Gefeliciteerd met je aankoop :+1:

2 likes

Proficiat, gave aanwinst :slight_smile:
Is, naast de Titanium, de enige Steinhart die ik ook ooit overwogen heb…

1 like

Er staan nog wel wat andere aardige modellen op de website maar die zitten rond de 1000 euro.

1 like

Heel veel waar voor je geld, veel plezier ermee!

Mijn beste,

Veel plezier met deze mondiale verworvenheid.:globe_with_meridians:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

@Logie Deze bijvoorbeeld…

4 likes

Ik vind 'm ook super strak! Er komt bij mij ook een keer een Steinhart (vlieger) in. Gefeliciteerd man :ok_hand:

1 like

Ja, die is SUPER!

Alpha heeft een soort gelijk model voor 200 euro :grin:

http://i1167.photobucket.com/albums/q630/pollythecat/Alpha%20Daytona/DSC_8400_zpse39e0d90.jpg

1 like

Mooi hoor. Heb hem ook een 3/4 jaar gehad en qua bouw etc is het een prima horloge. Toch hikte ik elke keer weer tegen het feit aan dat het een blinde copy van Rolex 1655 is. persoonlijk kon ik daar niet mee leven en heb hem dan ook verkocht. Desalnietemin veel plezier ermee. Blijft echt wel een plaatje om te zien.

Ik vind hem mooi, ik ben alleen niet zo’n fan van het kopiëren van andermans design.

Ach zelfs Bell En Ross komt weg met zon kopie: alleen kost deze weer 2.000.-+ euro

4 likes

Dit zal altijd een eindeloze discussie blijven.

Er is overigens nog een verschil tussen een regelrechte kopie en een eigen smoel hebben zoals de bell en ross.

1 like