NA: Steinhart Ocean Vintage Military MAXI - Limited Edition

Ergens medio april heeft Steinhart een nieuwe special edition van de Ocean Vintage Military uitgebracht waarvan er maar 300 stuks zijn geproduceerd. Dit model was alleen te koop via Gnomon Watches en ik heb er een opgepikt.

Het bijzondere aan deze uitvoering is de domed hesalite crystal waardoor je een hele mooie warme gloed krijgt wat zorgt voor een vintage uitstraling. De wijzerplaat is voor deze uitvoering een stuk donkerder gemaakt tov de MK2 versie en ook de uren markeringen zijn een stuk groter.

Hij werd geleverd op een stalen bracelet en met een mooie lederen band maar ik draag hem op een Phoenix Admiralty Grey nato. Dit is dezelfde nato zoals op de oorspronkelijke Rolex Milsub werd geleverd. Zelf vind ik deze combi erg mooi.

Hierbij een aantal foto’s:

28 likes

Gave uitvoering!

Mooie klok, gave uitstraling
Veel draagplezier

Nice.

Genieten

Gefeliciteerd! Ziet er goed uit!

ziet er idd mooi uit, eigenlijk mooier als de normale MKII: gefeliciteerd. Super bandje trouwens.

Mijn beste,

Proficiat!!
Fraaie aanwinst hoor!!
Ik wens je er vele aangename momenten mee.:four_leaf_clover:

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Proficiat met deze Limited, mooie klok.

Leuke aanwinst.

Ben groot fan van plexiglas. Deze uitvoering gaat er bij mij goed in!

Heel tof! De OVM was al mooi, maar dit ‘‘glaasje’’ maakt het af.

Erg mooi! Ook leuk dat deze limited is

Mooi hoor, veel plezier ervan!

Maar 300 hè?

Deze zal gaan stijgen in waarde op de fora, let maar op.
Wel vet met die plexi bubbel d’r boven op.
Mooie Steini, goed gedaan van Onkel Günther.

Heel. Erg. Gaaf!

Hoop dat 'ie nog een keer uitkomt maar dat zal wel niet…

Sexy Plexi, looking good! :thumbsup:

Grt.

Heel mooi, jammer dat het een limited is. Deze uitvoering zal ook niet snel op de 2e handsmarkt komen.

Mooi, gefeliciteerd! Ik had zelf ooit de normale OVM. Ook Phoenix NATO bijgekocht. De OVM heb ik ondertussen niet meer, Phoenix NATO’s des te meer! Nogmaals gefeliciteerd!

Dat is een prachtig stukje werk hoor!

Hele mooie klok!
En hoewel ik geen nato-fan ben staat deze 'm heel goed.
Het is me ontgaan dat Steinhart deze limited serie uitbracht, anders had ik er ook wel een gekocht.