NA: Stipto sport

Mooie aanwinst en de manier van verkrijgen wellicht nog mooier. Gefeliciteerd!

2 likes

Bekend horloge😉. Je boft maar met Dennis.

2 likes

Hehe, zo blijft hij toch binnen Hf. :wink:

1 like

met een collectie van jewelste is het niet meer dan normaal dat er toch eens eens vroeg of laat een vintage aan toegevoegd wordt :wink: :slightly_smiling_face:
mooi kleurtje ook :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Nou Ferry, er gaat een wereld voor je open en ook een nieuwe rabbithole :joy: Welkom in de vintage wereld :ok_hand:

1 like

Dat kan je wel zeggen Friso, zeker wat betreft hoeveel merken er in het vintage zijn en dan heb ik het niets eens over de verschillende uurwerken :smiley:

1 like

Gisteren kon ik niet alle foto’s van de Stipto sport erop zetten (storing) die Assie heeft gemaakt, kreeg op mijn donder dat ze niet voor jan doedel foto’s maakt. Dus dan nog even die paar anderen :wink:.

@Assie62 is u nu tevreden? :grin:

3 likes

O ja! Dit bandje had ik ‘andersom’ gemonteerd, dat vond ik fijner.

Ik kwam deze foto’s net nog tegen, inclusief een foto van het uurwerk.

2 likes

Mooi ding man. Heel veel plezier ervan.
@Cav Dennis, een reactie naar mijn hart, ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.
Ferry, nu je ook vintage ontdekt hebt is voor jou natuurlijk wel Pandora’s box geopend.
De laatste rem is er nu ook vanaf.

1 like

Ha Dennis dat zei Assie gelijk toen ze hem om deed, had ik nog niet in de gaten gehad :smiley:.
Dank je voor de foto’s gelijk in het mapje gezet :+1:

1 like

Zeker weten Eddie, en heb ik ook een goede reden om naar Rikketik te gaan :wink:
Als ik dan wat zie, schiet ik natuurlijk wel 1 van jullie aan of ik er goed aan doe :smiley:
Morgen komt er een ander horloge binnen, welke verklap ik nog niet. Zal 1 foto laten zien van de plaat van het uurwerk, mogen jullie raden welk horloge dit is :wink:
Foto is tijdens de service gemaakt :smiley:

2 likes

Doe je nou ook al zelf de

Van je vintage horloges Fred? Wat een baas! :facepunch::muscle:

2 likes

Haha, nou echt niet. Ben een sloper zonder geduld en a-technisch en zeker bij deze vintage durf ik niet eens de deksel open te maken :rofl:

2 likes

Zeker weten, doe het niet voor de kat zijn …:smile:

2 likes

Staat je goed Ferry! Veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de Stipto⌚️
Mooie waardering geuit door @Cav :+1:
Sluit me daarbij aan, vindt Ferry een gezellig en enthousiast forumlid👌

2 likes

Nice :ok_hand:t2:

1 like