NA: Stop2Go

Zou goed kunnen, grappig is het iig

Gefeliciteerd! Ik vind de mijne ook nog steeds erg mooi. Behalve de secondenstop, vooral ook de wat hoekige lijnen van de kast. Veel plezier er mee!

1 like

Smaken verschillen gelukkig. Het strakke ontwerp vraagt inderdaad eigenlijk om een strakke band, maar voor mij wordt het op deze manier juist allemaal wat speelser. Op een ‘strakke’ dag draag ik toch mijn Nomos.

Smaken verschillen inderdaad, gewoon doen waar je zin in hebt natuurlijk. Het feit dat je een Nomos hebt maakt al veel goed :wink:

Ik vind het nog steeds een leuk klokje… Vooral die secondewijzer is wel een eigenzinnige feature.
Weet me nog te herinneren dat er nog een forumlid zo’n horloge had en er ook een foto van had gemaakt naast een miniatuurtrein volgens mij… Weet niet meer wie maar vond het toen wel een hele leuke foto…
Anyways… Gefeliciteerd !

Pieter.

dubbeldatum tot 39 is opzich handig, zodra je moet kiezen tussen 31 of 01 hoef je maar 1 x de kroon te draaien. meestal werkt het bij een dubbeldatumwiel dat je kloksgewijs draait voor het linker cijfer en anti-klok
voor het rechter cijfer.

Mooi en leuk horloge, ik heb hem ook.

1 like

Mooi horloge.

Erg mooi! Blijft mooi, gebaseerd op de Zwitserse stationsklokken!

1 like

Batterij quartz is niet mijn ding maar wel een gaaf horloge, veel plezier ervan !

Geniet er van!

Wel jammer dattie maar 60 keer per uur gelijk staat :nerd: :innocent:

1 like

Kijken of ik nog ergens zo’n ding kan scoren voor erbij in huis :wink:

1 like

Haha, gelukkig ben ik niet zo neurotisch wat betreft de secondenwijzer :laughing:

Vergeet de minutenwijzer niet, daar geld hetzelfde voor! :yum:

1 like

Oops lelijke spelvaut en te laat voor edit :grin:

1 like