NA: Stop2Go

Erg blij met mijn nieuwe aanwinst; een Mondaine Stop2Go. Een van de weinige quartz horloges die ik heb, maar vanwege de interessante complicatie vind ik hem toch wel erg leuk. Meteen een nieuwe leren band er op wat hem een robuust uiterlijk geeft. Helaas alleen een fototje met de telefoon, maar betere fotos volgen ongetwijfeld nog wel.

19 likes

Leuk hebbeding Proficiat !

Een leuk horloge en wat ook belangrijk is dat de afleesbaarheid van dit horloge erg goed is

Gr Pieter

Dat is inderdaad een vrolijk makend horloge :+1:

Mijn beste,

Een mooi merk Mondaine!!
Il vind het fascinerende horloges!!
Zo ook deze.:+1:
Geniet er met volle teugen van!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Gefeliciteerd, een leuk horloge! Geniet ervan :ok_hand:

Van harte gefeliciteerd. Enjoy!

Li ricchi cchiù chi nn’hannu, cchiù nni vonnu.

Erg mooi leesbaar horloge en die complicatie is inderdaad leuk. Volgens mij is dit horloge wat groter dan andere modellen van Modaine. Klopt dat?

41mm meet hij volgens mij. Ligt mooi om de pols

Ah ja, zoiets dacht ik. Geniet ervan!

Leuk klokje

geinig. niet geheel mijn smaak maar goede keuze. Vooral dat ie 2 sec stop voordat de minuut wijzigt vind ik apart

Sprak vandaag met iemand die een vergelijkbare mondaine heeft met datum, en zei daarbij dat de datum tot 39 ging…

Leuk klokje gefeliciteerd .

Een big date met een dubbel date wheel misschien? Daarbij zie je volgens mij wel meer dat de datum tot 39 gaat

Het lijkt wel een stationsklok. Bandje staat hem goed.

Die blijven leuk en inderdaad met een hele gave complicatie. Mooi hoor. Ben alleen erg ontstemd over dat bandje :disappointed:. Hier hoort een strak zwart lederen bandje dat beter past bij het ontwerp. Niet voor niets wordt hij daar oorspronkelijk mee afgeleverd.

Daar is 'ie inderdaad op geinspireerd :wink: Die blijven ook even staan bij 12.

Van harte!
Strak model horloge, leuk om te zien!
De complicatie is ook super!!!:+1:
Veel plezier ermee!

Leuke feature. Ik wist bij het lezen van de topictitel gelijk wat het was. Ze worden volgens mij jammer genoeg niet meer gemaakt. Ik zou er wel een grote versie van willen aan de muur. Veel plezier met je draagbare stationsklok