Hallo iedereen
Mijn nieuwe vostok is na een kleine week al gestopt met lopen… iemand een idee? Niets speciaals mee gedaan…
Hallo iedereen
Mijn nieuwe vostok is na een kleine week al gestopt met lopen… iemand een idee? Niets speciaals mee gedaan…
Kroon niet te vast gedraaid?
En je hebt hem de afgelopen week dagelijks gedragen en krijgt hem nu ook niet meer aan de praat?
Opwinden?
Continu gedragen. Kroon al eens gelost
Kun je hem wel met de hand opwinden? Niet dat ik dan zou weten wat het is maar iemand met meer kennis misschien wel.
Dat lukt maar loopt nog steeds niet😕
Mn grootvader zei altijd Geef dr een klap op !
Helpt ook niet😉
Vreemd. Geen idee, heb wel eens zo’n ding open gehad maar heb er helaas niet genoeg kennis van om je te helpen. Misschien nog even in het Vostok draadje hulp vragen?
Ben wel benieuwd naar wat het is. Misschien zit de stem van de kroon niet helemaal lekker in het uurwerk ofzo.
Kroon losdraaien en dan n klap op t deksel!
Dat gaat hem toch niet helpen man.
Tis n Rus he…
Heb ik meer dan eens gehad met Vostok’s helaas. De prijs is natuurlijk heel laag en daar is de kwaliteit nu eenmaal ook naar. Maar goed, hij moet natuurlijk wel gewoon werken. Bij Meranom gekocht? Ik geloof dat je dan “garantie” hebt, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Edit: is gisteren opnieuw beginnen lopen en doet het nog steeds😕
Jij hebt wel echt een talent voor onzinnige opmerkingen
Forumlid vouwfietser is goed bekend met Vostok uurwerken je zou hem eens kunnen vragen om raad.
bedankt! maar is ondertussen terug gestart met lopen… zou het dan toch de kroon geweest zijn?
Maar… de Vostok loopt weer !
Mn opa zei het al, alst niet ken zoals t mot, dan mot t zoals t ken…
Dussss
Hahaha… onbetaalbaar dit weer…
Vreemd, zou best de kroon geweest kunnen zijn. Heb er ook ééntje waarbij ik als ik de kroon los draai hem kan opwinden. Trek ik hem verder dan kan ik de datum/tijd verstellen en als ik hem dan terug duw kan ik hem niet meer opwinden. Moet dan eerst de hele kroon terug schroeven en weer los. Lijkt of de stem net niet lekker doet wat ie zou moeten doen.