NA: Stowa flieger 6498

Prachtig die no-logo wijzerplaat👌, serieuze lume ook😎.

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Mooi zeg! Genieten!

1 like

Mooi zeg! Die achterkant…:upside_down_face::heart_eyes:

De verleiding is groot:

1 like

Doen! Is de prijs maar dan waard als die in nieuwstaat is.

Laat dat ‘staat’ maar weg. Dat ding is ongedragen omdat de huidige eigenaar er te ambitieuze mod-plannen mee had… :wink:

1 like

Mooie flieger, gefeliciteerd!:+1:

1 like

Vooral in combinatie met de kleine secondewijzer en de glazen achterkant werkelijk een prachtig horloge. Veel draagplezier!

1 like

Heel mooi!
Flieger ten top.
Veel draagplezier…:+1:

1 like

dankje voor het schrijven van het denkproces, erg vermakelijk! Ik vind de dunne rand in combinatie met de doorzichtige caseback altijd prachtig bij handwinders. Hoe ervaar je de dikte van het model?

2 likes

De dikte is (heb het even opgezocht) 12mm. Ik vind het een mooie dikte, niet te dun en niet te dik, precies goed voor dit model.
Wel wat dunner dan de 15mm die ik gewend ben.
Persoonlijk ben ik niet van de hele platte kasten maar smaken verschillen natuurlijk.

1 like

12 mm is een prima dikte! Is er een groot gewichtsverschil tussen deze handwinder en de meeste automaten in gewicht? (ik heb nog nooit een winder gehad)

1 like

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, heb deze nu op een leren band en weegt rondom de 80gr dacht ik.
Mijn Breitling superocean heeft een siliconen band en automatisch uurwerk maar is wel een stuk zwaarder maar ook robuster.
Denk dat de kast ook wel voornamelijk voor het gewicht zorgt.

1 like

Super flieger echt mooi !
En leuk stukje geschreven ik “vloog” er doorheen
Veel draag plezier !

2 likes

Prachtig horloge! Zelf tot nu toe nog nooit aangedurfd vanwege de redenen die jij noemt, maar ooit :grinning:

2020 hfle stowa dan maar…

1 like

Ben wel benieuwd vanwege welke redenen?

Ik zie een horloge graag eerst op mn eigen pols voordat ik deze aanschaf. Mijn grail was al heel lange tijd een seamaster prof. Totdat ik hem een keer paste, en hier direct helemaal op af knapte.

Het heeft zeker niet te maken met een gebrek aan vertrouwen in Stowa hoor :+1:

1 like

Klopt dat was bij mij ook wel even een ding, maar retour sturen kan altijd bij Stowa.
Ik heb er gelukkig geen spijt van.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie Stowa, een authentieke uitstraling en daarbij de goed verzorgde verpakking. Veel plezier met je aanwinst!

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like