NA Straum Opphav

Een poosje geleden kwam ik ergens heel toevallig een horloge tegen met een machtig mooie dial in blauw…gemaakt in de vuren van het Noorse landschap…toen werd ik van dat pad afgeleid door GS…nu na een aantal GS gehad te hebben kwam ik hier op het forum in het blauw een oude vlam tegen…en wel deze Noor

Forumlid @ReizendeOomRoel wilde afstand doen van dit pracht…
Ik zag deze keer geen stalen kast….maar mijn eeuwige favourite, damast staal!
Ik wilde deze schoonheid niet nog eens door mijn vingers laten glippen…en greep mijn kans.
Nu een paar dagen op de roze wolk gehobbeld en ik ben nog immer happy!
Waarvoor dank @ReizendeOomRoel

58 likes

Geniet van je NA!
Prachtig :ok_hand:t2:

10 likes

Heel mooi. Veel plezier ermee.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

1 like

Mooi hoor, maar ik zou zo graag de kast wat beter zien.
Veel plezier ermee

1 like

Ik blijf het een mooi horloge vinden, veel plezier ervan!

1 like

Een prachtige aanwinst :+1:

1 like

U vraagt wij draaien :sunglasses:

Naast de mooie lijnen van de kast zelf, is de mozaïek in de damast goed gelukt

9 likes

Echt mooi hoor , ik heb een zwak voor damast ongeacht waar het word toegepast. :+1:

1 like

Grootste vergissing van @ReizendeOomRoel, grootste geluk voor jou :+1: geniet van dit prachtige horloge :star_struck:

1 like

Die wijzerplaat is zooo mooi en bij elke Straum uniek :star_struck: Geniet van deze prachtige NA!

1 like

Ik zal hem koesteren en als hij echt spijt krijgt, wat ik me kan voorstellen…mag hij hem terugnemen hoor, ik ken dat gevoel namelijk.
Maar liever niet :nerd_face:

2 likes

Ja gaaf hè, enige die dat topt is de Straum rastarkalv……met de houten dial …jammer genoeg nergens te vinden

2 likes

Wees niet bang :wink: geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met deze beauty! Ga je plezier van hebben. Weet 't uit ervaring (heb exact hetzelfde model en uitvoering).

2 likes

Prachtig!

1 like

Gaaf

Prachtige NA, gefeliciteerd :partying_face:. Fantastische wijzerplaat :+1:t2:

1 like

Ja, die is prachtig! Gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie NA, had ook even getwijfeld toen ik hem voorbij zag komen :smiley:

2 likes