NA: STRELA Chronograph Officer 38mm - Poljot caliber 3133

Dat was dus een dingetje wat ik over het hoofd had gezien :joy:. Het werkt wel goed, maar natuurlijk anders dan anders. Je ziet het bij de wat oudere horloges ook wel eens, even doordraaien tot de datum verspringt en dan terug naar 10 en weer naar 12 enz…

Ik heb er niet zoveel moeite mee. Als je van snelle horloge wissel houdt dan kan je beter quartz kopen :wink:
Met een automaat cq handwinder zie ik het altijd even als een klein ritueel. Even aandacht besteden aan het horloge door de tijd en datum juist te zetten.

Als je het horloge een week niet draagt, ben je wel even bezig :stuck_out_tongue_winking_eye:

Proficiat met je NA, hij is prachtig.

1 like

Mooie aankoop, gefeliciteerd! Ik vond 'm zelf zelfs zo mooi, dat ik er net ook een heb besteld! :grinning:

1 like

Mooie aanwinst met leuk werk om er een fraai bandje bij te zoeken, veel plezier ermee :+1:

1 like

Je zult er geen spijt van krijgen hoop ik :+1:

Ja, ze kunnen wel wat hoor. Vaak wel wat te uitbundig, maar soms ook hele mooie

Heb al wat gevonden bij Hans van Slls. Hij maakt er een van dit leer :heart_eyes:


Ben echt benieuwd

4 likes

Oh ja ik ken het proces! Hoort inderdaad gewoon bij een ochtendritueel.

Ik bedoelde meer dat ik verhalen had gehoord dat specifiek de 3133 nogal… stroef is tijdens het datumverzetten. Alsof je teveel druk op het uurwerk zet. Maar zo te horen valt dat mee! Gelukkig :wink:

1 like

Fraai! :ok_hand: Mooie foto’s en leuk opgeschreven ook! :+1:
Veel plezier van deze mooie Rus!

1 like

Ik was de russen weer even vergeten, maar nu ik die lekkere koekjes van Julian zie ga ik snel even neuzen op zijn site.

Man man wat een prachtig horloge zeg, echt wauw.

1 like

Erg leuk horloge!

1 like