NA: Stuckx the Rock

Eerder al een 2tal Bullen gehad en een zwarte Rock en deze week viel deze met een klap binnen… (figuurlijk dan want het gewicht valt erg mee dankzij de titanium kast). Ik wist wat ik kon verwachten en toch toverde hij weer een glimlach op mijn gezicht :blush:

Een absurde klok, zeker weten. Puur gemaakt omdat het kan. 6mm dik saffier, titanium kast, 2! Heliumventielen, bezel van saffier en een nette ETA2824 onder de kap.

Groot? Ja en nee. De diameter is zeer goed te doen door het ontbreken van lugs, het gewicht valt zoals al eerder gemeld erg mee (Seiko Sun of citizen ecozilla is zwaarder) het enige waarmee je rekening moet houden is die extra cm qua hoogte.

Al met al een klok die je te gek vind of gewoon haat. Een tussenweg is er denk ik niet. :slight_smile:

11 likes

Ja, dit vind ik nou echt wel weer leuk.
Hele een aparte (conserven :wink:)blikvanger.
Veel plezier gewenst van deze aanwinst.

2 likes

HolyMoly! Das n dikkertje, maar wel erg gaaf!

1 like

Mijn beste,

Man man man, wat een robuuste klok!!
Goed hoor!!
Ik wens je er dan ook vele energieke momenten mee.:+1:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

hmm… om hem niet te beschadigen, moet je overal met een boog omheen lopen…
letterlijk…

(maar wel aparte klok)

1 like

Gefeliciteerd!!
Veel tilplezier. :wink:

2 likes

Eigenwijs ding, die Rock! Kan 'm eigenlijk wel appreciƫren. Vet horloge, letterlijk en figuurlijk :wink:
Goed dat deze in Ti gemaakt is, gezien de hoogte en hoeveelheid aan kastmateriaal.
Veel plezier met de nieuwe aanwinst Wezel!

1 like

Wat een knaller dit zeg!
Door de dikte ook een mooi diepe dial.
Enjoy!

1 like

Ja tis een bijzonder klok, weet nog niet of t een blijvertje is maar dat zien we wel :wink:

Ik ben er nog niet uit wat ik er zelf van vind, maar ik wens je er veel plezier mee. Markant is hij in elk geval. :thumbsup:

1 like

Sorry, maar haat, zo erg is het niet… Het is mijn ding niet, maar ik begrijp waarom je hem tof vindt. Ik moest met name erg lachen. Dit is het etiket ā€œTuna Canā€ misschien wel veel meer waard dan de Seiko Tuna.

Een absurd horloge, maar vermakelijk. Steeds wankelend op de rand van de wansmaak, er net niet in vallend.

Tering wat hoog. :slight_smile:

1 like

Apart horloge met die hoogte, maar zeker een stoer ding hoor. Veel plezier ervan.

Ik ben ooit ook heeel dichtbij geweest om deze aan te schaffen. Nog steeds benieuwd hoe deze in het echt is… Erg gaaf horloge, vooral die diepte in de dial!

1 like

Erg bijzondere klok, maar dat wist ik al van de zwarte. Denk alleen niet dat het een blijvertje is aangezien er al wat anders onderweg is…

via Overtoom?

(dat is snel… :slight_smile: )

1 like

Soms gaat het echt (te) snel inderdaad… het lot van een flipperaar ? :wink:

1 like

Denk het ook niet: https://uhrforum.de/stuckx-the-rock-pepster-t321630 :joy:

3 likes

Zonder bandje een heel bijzondere presse papier :yum:

1 like

Volgens mij heeft Stephan Trimbos nog wel een aantal niet gebruikte kasten liggen… Stel het eens voor :wink:

http://wornandwound.com/rock-stuckx/

Die witte heeft hij misschien nog wel voor je :wink:

1 like