Eerder al een 2tal Bullen gehad en een zwarte Rock en deze week viel deze met een klap binnen⦠(figuurlijk dan want het gewicht valt erg mee dankzij de titanium kast). Ik wist wat ik kon verwachten en toch toverde hij weer een glimlach op mijn gezicht
Een absurde klok, zeker weten. Puur gemaakt omdat het kan. 6mm dik saffier, titanium kast, 2! Heliumventielen, bezel van saffier en een nette ETA2824 onder de kap.
Groot? Ja en nee. De diameter is zeer goed te doen door het ontbreken van lugs, het gewicht valt zoals al eerder gemeld erg mee (Seiko Sun of citizen ecozilla is zwaarder) het enige waarmee je rekening moet houden is die extra cm qua hoogte.
Al met al een klok die je te gek vind of gewoon haat. Een tussenweg is er denk ik niet.
Eigenwijs ding, die Rock! Kan 'm eigenlijk wel appreciƫren. Vet horloge, letterlijk en figuurlijk
Goed dat deze in Ti gemaakt is, gezien de hoogte en hoeveelheid aan kastmateriaal.
Veel plezier met de nieuwe aanwinst Wezel!
Sorry, maar haat, zo erg is het niet⦠Het is mijn ding niet, maar ik begrijp waarom je hem tof vindt. Ik moest met name erg lachen. Dit is het etiket āTuna Canā misschien wel veel meer waard dan de Seiko Tuna.
Een absurd horloge, maar vermakelijk. Steeds wankelend op de rand van de wansmaak, er net niet in vallend.
Ik ben ooit ook heeel dichtbij geweest om deze aan te schaffen. Nog steeds benieuwd hoe deze in het echt is⦠Erg gaaf horloge, vooral die diepte in de dial!