Hij is binnen, en hij is prachtig, helemaal onbeschadigd en correct werkend! Erg lang naar moeten zoeken, maar gevonden! Nog met mooi het dikke font op de bezel, geelmetalen balans en volgens de inscriptie op de brug en de lijst om ouderdom te determineren zou dit goed een '86’er en dus een echt Sovjet horloge kunnen zijn. Excuses voor de crappy foto’s onder de TL buis
Wow,wat een plaatje!
Mooi hoor!
Mooi! En met Cyrillisch toch nét dat beetje leuker.
Fraai!
Mijn beste,
Proficiat met deze gelouterde verworvenheid!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis.
Yeps dat Cyrillische geeft wel dat kleine speciale tintje!
Heel tof! Heb 3 klokkies onderweg vanuit Oekraine en Rusland. Ben erg benieuwd…
Deze komt uit Duitsland, daar en in Italie vind ik meestal de beste horloges. Gek genoeg komt deze gewoon vanuit eBay, terwijl de meeste van mijn horloges via via worden gekocht (ook verkocht overigens )
HEEL MOOI !
mooie 2e generatie cyrillic !!
inderdaad staat op de brug de inscryptie voor 4de kwartaal '86 (dit is overigens militair)
? is de ‘case’ stainless-steel of chrom-plated
spijtig dat juist in 2de kwartaal '86 de 2-delige resethammer werd vervangen,
als ik goed kan zien is er nog wel de oude datum-ring ( deze werd in '87 vervangen ),
dus dit alles klopt met ’ 4-86 '
mooie aanwinst !!
helemaal te gek, in deze staat zeer lastig te vinden
in perfecte staat zo te zien! Mooie vondst
Gaaf exemplaar!! geniet ervan!!
Yeps, heel lastig, jaren over gedaan, net zoals over zwarte met latijns schrift opdruk overigens. Zwarte Sturmanskies zijn al niet dik gezaaid en wat ik tot nu toe vaak kocht was niet optimaal van kwaliteit, kun je nagaan hoe degene waren die ik op basis van de foto’s liet liggen…
Ja, hij is vet!
En ziet er inderdaad nog puntgaaf uit
What’s left? Okeah?
Ja, een Okeah mist nog in mijn collectie. Zit erover te denken om een Sturmanskie Sportivnie die ik heb en die een superstrakke kast heeft om te laten bouwen tot Okeah, gewoon om eens te kijken hoe dat staat op mijn pols.
Overigens moet ik weer eens m’n verzameling gaan herordenen, heb wel een aantal civiele en luchtmacht Sturmanskies die eruit zouden mogen, teveel is ook niet goed dan wordt het hebben om te hebben en niet meer om te dragen.