NA: Sturmanskie Open Space GMT NH34-1891056

Ik was al even opzoek naar een horloge met gewone wijzers en wijzerplaat waarvan ik een “die wil ik hebben!” gevoel van zou krijgen. Het moest iets worden met een lichtblauwe, geen egale, wijzerplaat, geen cijfers of markeringen op de bezel en als er een datumvenster moest zijn dan zeker geen vergrotingspuist. Geen haast verder dus wat hier op het forum struinen en hier een daar wat merken doorlopen.
Hier op het forum kwam ik het topic Eerste Zwitserse chrono in space rocket (spoiler: het was geen Omega) tegen, waarna ik is op strurmanskie ging googelen.
Op de merksite https://sturmanskie.com kwam diegene die ik nu heb frontaal in zicht, en ik dacht; Deze moet ik hebben! En zo is geschied.
Plaatjes:

Dank voor het lezen!

34 likes

Wat een prachtige Sturmanskie! Nooit eerder gezien. De mooiste Rus die ik ooit gezien heb op het HF!

1 like

Heel mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Aparte :ok_hand:

1 like

Bijzonder. Gefeliciteerd met je NA

1 like

Heel mooi!

1 like

Hey, wat grappig hoe je zo van het ene in het andere terecht kunt komen! En gefeliciteerd! :+1: :beers:

1 like

Van harte gefeliciteerd met dit bijzondere uurwerk, veel draagplezier toegewenst en je bent welkom in de cccp groep hier natuurlijk.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

1 like

Dank!
Helaas had ik in je topic er min of meer overheen gelezen, echter de link in @MrBie zijn post startte het proces.

2 likes

Dank!
Ik zal daar is één van de foto’s herplaatsen.

1 like

Mooie aanwinst

1 like

Mijn beste,

Een leuke aanwinst.
Gefeliciteerd!!

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Wat een geweldig mooie NA :ok_hand: