NA|Subdelta Periscope Nr24

Mooie gewaagde aanwinst! Geniet van het horloge, met dit mooie verhaal.

2 likes

Ja en nee. Nee omdat het veel energie en geld kost, ontzettend veel tegenslagen en mislukkingen kent en ik (te) vaak heb moeten knokken tegen de minder enthousiaste mensen.

Ja omdat het tegelijk zo veel oplevert. Nieuwe vriendschappen tot in Aziƫ aan toe. Veel kennis, prachtige tripjes naar Zwitserland. Deze reis zo je wilt leverde ook hele leuke horloges op, waar zo veel anderen vaak van dromen het zelf te doen. Ik deed het en heb nul spijt.

En deze NA en blije drager maken mij trots.

Verwacht van mij voorlopig geen horlogeplannen, ik ben ook machtig druk met mijn dagbaan en ga mijn spaarcentjes lekker in een hernieuwde ontdekking van een oude hobby steken, waarmee ik mijn nickname eindelijk weer eer aan doe. Daarover meer in een ander topic en op een ander forum :wink:

11 likes

Kan ik goed begrijpen!
Het was dan iig een mooie reis met ook mooie resultaten. Dat je volgende met de motor net zo veel voldoening mag geven.

3 likes

2 likes

Heel erg tof horloge, geniet ervan!

2 likes

@Arie_Kabaalstra dank je wel. Wat een werk moet het niet geweest zijn om alles zo tot in de puntjes voor elkaar te krijgen? Dat heeft denk ik figuurlijk gezien veel bloed,zweet en tranen gekost om zo’n project te doen slagen. Nogmaals mijn petje af voor jou werk. Had het al eerder benoemd in mijn verhaal maar je bent een echte vakman en jij kan toveren met metaal. :ok_hand: Ik ga heerlijk genieten van dit unieke exemplaar en ben en blijf er heel zuinig op dat beloof ik jou :wink:

3 likes

Dankje wel voor de info :wink:

1 like

Wat een bijzonder mooi horloge, veel plezier ermee!

2 likes

Echt een gaaf horloge, proficiat met deze mooie aanwinst :+1:

2 likes

Wat een leuke aanwinst ,veel draagplezier gewenst.

2 likes

Wat een mooie Subdelta zeg, erg bijzonder, mooie vormgeving en afwerking. Die oranje band bij die wijzer en icm dat Titanium… En de koffer maakt het gewoon af. .
Details make the difference.:sunglasses:

1 like

Ik was eerst ook niet van de eenzijdige wijzers maar zoiets moet groeien en gelukkig maar dat smaken verschillen…moest eerst ook wennen maar nu wil je niet meer anders :see_no_evil:

Mee eens! Was ook een heel verslag dus heb het idd verkeerd verwoord.

Ik ook! Vooral die sandwich dial met dat teken van die periscope erin gefabriceerd 🄰

1 like

Ben nog net geen zonnebril nodig, zo felšŸ˜…

2 likes

Of net als ik op Ali een UV zaklamp kopen dan kun je zelfs overdag van je lume genieten🤪

1 like

Heb een maandje terug net een nieuwe zaklamp gekocht voor mijn werkzaamheden. 9500 lume is wel heel extreem. Ik richt de zaklamp 2 sec op de Subdelta en het is een overvloed aan licht. Zo mooi dat swiss super luminova :star_struck::green_heart:

1 like

Was even met camera aan het spelen en dit is het resultaat :green_heart:

6 likes

Wat een prachtige Subdelta en een geweldige review!

En welkom bij de Subdelta Owners Club :wink:

2 likes

Dank je wel :slightly_smiling_face:
Jij ook welkom bij de club en ben benieuwd wat voor mod je gaat doen op jou SubdeltašŸ˜‰

1 like

Dat is @Lennart2 , ik heb hem ook de link van deze review gestuurd dat zal hij wellicht wel leuk vinden te lezen.

1 like