NA: SUBDELTA Quattro - een bijzonder horloge + MOD update!

In ieder geval veel draag- en modplezier.

1 like

De groeten van zijn broertje! Leuk gemaakt horloge, kan niet anders zeggen :ok_hand:

6 likes

Holy moly jij bent niet bang aangelegd. Net 4 dagen om de pols. Ben benieuwd waar je mee gaat komen.
Blijft het wel een einzeiger? 2 wijzers zou wel tof zijn.

1 like

Ik draag m ook nog steeds graag…

4 likes

Ook hier onderdeel van de collectie, en regelmatig aan de pols;

Benieuwd naar je mod @MotoSkooly!!!

6 likes

En ik ben ook zeer benieuwd naar je mod!

6 likes

Prachtige Subdelta heb jij!
Leuke verhaal heb je geschreven, en nu genieten van dat ding!!:sunglasses:

1 like

Hoe staat het hier eigenlijk mee?

1 like

Ik geniet er zeker van. Misschien een keer na de zomer een 1e meeting organiseren van de zojuist opgerichte Subdelta Owners Club?

1 like

Goed, onderdelen zijn op maat gemaakt en onderweg. Komt wel de vakantie tussendoor maar uiterlijk augustus komt het vervolg op mijn review :+1:

2 likes

Ok, nog even afwachten. Ik ben benieuwd.
Op maat gemaakte onderdelen, dat beloofd wat :+1:t3:

1 like

Ik zie het meer als een loterij. Aangezien de grote leveranciers met goede naam voor 1 horloge niks willen maken ben je overgeleverd aan kleinere leveranciers zonder naam en faam. Of je dan krijgt wat je hebt besteld in de kwaliteit die je zoekt is maar de vraag. Ik ben ook maar een liefhebber met een creatieve geest, dus 50% kans op succes!

1 like

Dat is inderdaad een loterij. Hoop dat het allemaal lukt en in één keer naar je zin is. Duimen draaien dan maar :see_no_evil:

1 like

Dat lijkt mij leuk om andere Subdelta’s te mogen bewonderen en gesprekken voeren met de eigenaars :grinning:

2 likes

Sinds mijn aanschaf heb ik contact met de eigenaar van Subdelta, dat is @Lennart2 . Ik ga eens kijken wat de fabrikant wil bijdragen als wij als groepje bezitters bij elkaar willen komen. De prijs van een pilsje is weer gestegen hoorde ik :joy:

5 likes

:birthday::birthday::birthday:’n Gebakje!!

Een bbq moet toch geen probleem zijn🤣

2 likes

Wellicht ook maar eentje aanschaffen, gratis BBQ is namelijk wel erg aanlokkelijk.

3 likes

Ja dag! Kan niet hoor. Ik heb mijne net vd hand gedaan :see_no_evil:

1 like

Ja, je weet het nog niet… Maar jij mag het regelen! :joy::+1:

1 like