Tl;dr
Gefeliciteerd met de aanwinst!
Tl;dr
Gefeliciteerd met de aanwinst!
mooi hoor. gefeliciteerd.
Gefeliciteerd, prachtig!
Gefeliciteerd! Heerlijk om te lezen! Geniet er van
Leuk goed geschreven verhaal ook. Geniet ervan. Mooi setje ook; de jlc en een sub
Van harte gefeliciteerd met een fantastisch horloge en heel veel draagplezier gewenst!
Heerlijk verhaal om te lezen en veel plezier met je aanwinst!
Congrats.
Veel draagplezier, tof verhaal ook,
Lekkere aanwinst, hoor! Geniet ervan en blijf gerust die fotoās posten!
Gefeliciteerd. Mooie aanwinst. Staat bij mij hoog op de lijst om aan te schaffen.
Maart 2018 in Chicago eentje gepast. Met de dollarkoers en btw teruggave een hele goede deal geweest. Helaas niet gekocht omdat ik in februari 2018 de Batman nieuw had aangeschaft. De koek was op. Baal er nog steeds van.
Inmiddels sta ik op de wachtlijst van S&C. Hopelijk dit haar wel de Sub in mijn handen en om mijn pols.
Geniet van je Sub.
Wat een verhaal joh
Nee maar super leuk! Het zoeken naar een horloge wat je mooi vind is een heerlijke start van het genieten. Toen ik mijn sub kocht belde ik een dealer of ik vanmiddag even langs kon komen om er 1 te kopen⦠dat is nu net iets. anders. Ik heb persoonlijk een enorme hekel aan wachten haha, maar uiteindelijk nog wel redelijk snel gegaan bij jou.
Ik zou er overigens wel lekker mee gaan duiken! Daar zijn ze voor, kunnen ze prima tegen en blijft genieten om ze lekker te gebruiken!
heel veel plezier met je sub!
Wil de post niet kapen maar wie staat er hier nog op de wachtlijst van een 114060 en hoelang al? Eventueel een voorschot gegeven of niet? Ben benieuwd hoe andere dealers ermee omgaanā¦
Btw mooie aanwinst! Kan ook niet wachten op de mijne
Wat een goed verhaal over deze dealer !
Van dit soort ervaringen kun je toch alleen maar blij worden !
Wat een goed verhaal en gefeliciteerd met uw nieuwe aanwinst !
Schitterend horloge.
Prachtig verhaal.
Je mag trots zijn.
Je vergeet pooiers en autoverkopers.
Gefeliciteerd met je schitterende aankoop
Dank aan iedereen, heel leuk om alle berichten te lezen. Nu nog een goede foto nemen om in het submariner only topic te posten.
Waarom eigenlijk autoverkoper? Ben er nu zelf wel een maar ben nieuwsgierig van waar deze gedachteā¦
Dat is toch het vooroordeel?
En kermisattractie uitbater⦠foormannen.