NA: Submariner!

En daar is ie dan!

Na een aantal belletjes naar verschillende AD’s kreeg ik afgelopen week spontaan een telefoontje terug: er was een afmelding wat ervoor zorgde dat een lang gekoesterde wens van mij in vervulling kon gaan: een nieuwe Rolex Submariner! Dan duren een paar dagen ineens erg lang, dus vandaag na het werk direct door om m op te halen…

Na een warm ontvangst kwam hij al snel op tafel: BAM! Wát een knaller! Eenmaal om de pols had ik nog weinig oog voor oa de koffie en kon ik mijn ogen niet van de, wat zeg ik: MIJN, Submariner afhouden. Een lauw bakje koffie tijdens het op maat maken van de band was het logische gevolg…

Na een prettig gesprek en het ontdoen van de stickers volgde nog de mindere (lees: financiële) kant van het verhaal…:wink:

Ik kreeg een keurige uitleg en een mooi pakketje (inclusief flesje champagne) mee en toen weer op weg naar de auto. Lastig rijden met zo’n knaller om mijn pols, het is maar goed dat er tegenwoordig lane assist op de auto’s zit…:slight_smile:

Bij deze een aantal snelle iPhone-foto’s (een horloge mooi op de foto krijgen is me helaas nog nooit goed gelukt. Wie weet later…):

118 likes

Gefeliciteerd met deze klatser, veel draagplezier :+1:

2 likes

Mazzelkip! Waarom gebeurt mij dat nou nooit?

De mooiste versie imho, de no-date. Geniet ervan!

5 likes

Wat een pracht … gefeliciteerd!!

1 like

Kijk dat zijn de betere berichten :+1::+1::clinking_glasses::champagne:

1 like

Super gefeliciteerd! Heel mooi. :+1:

29 likes

Yes! Ook gelijk ‘mijn eerste Jurk’. Wat een dag, het houdt niet op…:rofl::+1:t2:

7 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat dit een tekening is die ik gemaakt heb voor het AD ervaringen topic. :laughing:. Maar hij was wel heeeel toepasselijk. :wink:.

3 likes

Dan volgt er ongetwijfeld nog 1…? :wink:

2 likes

Cool gefeliciteerd!:+1::muscle:
Gassan of S&C?

1 like

S/C is de partij die me blij heeft gemaakt :+1:t2:

2 likes

Vooruit. Omdat je zo enthousiast bent!

36 likes

Hahahaha, grandioos! Dank @Jurk! :+1:t2::rofl:

3 likes

Congrats kerel.
Lekker gevoel :yum: :sunglasses:. Nu lekker shinnen…

1 like

Gefeliciteerd met deze schoonheid :+1:

1 like

Prachtig, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie klatser. :+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd! Schitterend horloge! :sunglasses::+1:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Prachtig!!

1 like