NA Sugess Chrono Heritage

Beste HF leden,

De Sugess S465 is binnen, en ik moet zeggen: hij heeft me direct weten te imponeren. De afwerking van dit horloge is werkelijk top notch en straalt kwaliteit uit in elk detail.

Met een kastdiameter van 38 mm blijkt het horloge perfect in balans op mijn pols. Niet te groot, niet te klein precies goed. Het draagcomfort is uitstekend en het geheel oogt elegant zonder zijn karakter te verliezen.

Wat voor mij echt een hoogtepunt is, is de transparante caseback. Het blijft een genot om het Seagull ST1903 uurwerk in actie te zien; het mechanische spel van tandwielen verveelt geen moment en geeft het horloge extra charme.

Met de toevoeging van een OTF-sluiting voelt het geheel helemaal af. Praktisch, comfortabel en esthetisch passend voor mij is de cirkel rond.

Een zeer geslaagde model :+1:t4:

Hierbij wat foto’s on de pols :camera_flash:

Buiten :camera_flash:

28 likes

waarlijk een geslaagd model,
draag hem met plezier

1 like

Mooie start van 2026!

1 like

Mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Ziet er magnifiek uit!!
Mooie zicht bodem ook!!

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel mooi!

1 like

Deze ziet er erg goed uit, mooie start inderdaad.

1 like

Gefeliciteerd met de eerste NA van 2026 Bill

1 like

Dit ziet er echt heel goed uit!

1 like

Mooi!

Geniet ervan :raised_hands:

1 like

Mooi begin van 2026👌🏻 geniet van je aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Top notch/ kwaliteit ???

Het is inderdaat bijzonder dat je een dergelijk horloge voor een kleine prijs kunt kopen, maar je moet niet overdrijven. :rofl:

1 like

Prachtig horloge en ik hoop dat je er meer geluk mee hebt dan diegene die ik bezit. Ik heb drie horloges met het Chinese ST1903 uurwerk en jammer genoeg werken er twee van de drie niet goed… Die vallen, alhoewel volledig opgewonden, regelmatig stil.

1 like

Hij ziet er mooi uit!
Maar ik snap de subdials niet. De chrono lijkt niet te lopen (centrale secondewijzer staat op alle foto’s op 12, subdial op 3 staat ook stil). Ik neem aan dat de subdial op 9 de lopende secondewijzer is, maar waarom loopt de subdial op 6 wel?

Edit: Ik zie het nu. Subdial bij 6 geeft 24-uur tijd aan.

1 like

Ja.
Ieder z’n eigen ervaring.

Dat is vervelend. Ik heb er ook drie nu en werken prima.

Prachtig horloge, zeker voor de prijs.
Veel plezier met je aankoop.

1 like