NA Sugess chrono walker

Een paar dagen geleden is mijn nieuwe aanwinst gearriveerd. De verwachtte leverdatum was 29 maart, dus het was wel een aangename verrassing dat de postbode al ruim een maand eerder aan de deur stond. Ik had ook gerekend dat de douane nog wat moest hebben, maar dat was ook niet het geval.
Ik vind de klassieke uitstraling van dit horloge persoonlijk erg geslaagd. Het Seagull ST1901 uurwerk heeft in deze uitvoering zelfs een zwanenhals fijnregeling. De wijzerplaat is emaille en de lume is helder en blijft erg lang oplichten. Ik had deze besteld met de bruine lederen strap, maar tot mij verbazing zat er ook een mooie milanaise bracelet bij. Sinds 6 dagen heb ik hem nu, en na opdraaien en op tijd zetten heb ik er, behalve opdraaien, niets meer aan gedaan en hij is echt keurig afgeregeld want ik kan hem nog niet betrappen op afwijkingen.
Die Chinezen worden steeds beter, want de algehele bouwkwaliteit ziet er goed uit. Het polijstwerk is goed gedaan en zelfs met een 10x loep zijn er op de wijzerplaat en in het uurwerk geen onregelmatigheden of vuildeeltjes te zien en dat is wel eens anders bij producten uit het verre oosten.
Kortom…voor nu ben ik blij met deze Sugess chronograaf.

Lume foto van het www.

32 likes

Gefeliciteerd, mooie kleurstelling ook. Enjoy :wink:

1 like

Leuke aanwinst :+1:t2: gefeliciteerd

1 like

Mooi horloge, veel draagplezier toegewenst met de NA. :ok_hand:

1 like

Nice! :ok_hand:

Prachtige wijzerplaat !!!

ja, echt wel een uitzonderlijk mooi horloge,
geniet ervan

Wat een geweldig horloge! Wat zijn de afmetingen?

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1:

Mooi uurwerk om te zien

2 likes

Leuke aanwinst. Congrats.

1 like

Mooi uurwerk. Ga kijken hoe zo een zwanehals precies werkt. Gefeliciteerd.
Sugess maakt ook een mooie tourbillon.

1 like

Prachtig horloge, zeker voor dat geld :ok_hand:t2:

1 like

Gaaf ding zeg! Veel plezier er van en mee

1 like

Leuk hoor.

Ik heb inmiddels ook een tweetal Sugess horlogesnacks en moet zeggen dat je best veel bang-for-your-buck krijgt.

Veel draagplezier gewenst :+1:t2:

1 like

Geniet ervan…