NA | Sugess S448 Green

Laten we alsjeblieft stoppen met een NA topic beginnen voor deze Aliexpress troep. Het verbaast me oprecht hoeveel mensen een positieve reactie geven hierop, deze verloedering van HF moet je niet willen lijkt me… :grimacing:

10 likes

Ahh kom stel je niet zo aan Sander. Dit is al de 2e keer dat ik je zie reageren onder een NA homage topic. Gewoon negeren en doorgaan. Werkse vandaag.

5 likes

Echt een mooi groen horloge, gefeliciteerd ermee! Fijn dat het Seagull 28.800 vph uurwerk erin zit.

1 like

Het lijkt vaag op een ander horloge.

Daar heet de band Jubilee overigens…

Veel plezier ermee

2 likes

Nice!

Een van de fraaiste kleuren voor de Datejust!
Veel plezier ermee!

Edit;
Oh jee, ik zie nu pas dat dit zo’n nepper met een ander naampje is….

5 likes

Ik kende het merk Sugess niet.
Even opgezocht, direct spijt van. Dacht dat ik op een gecombineerde site van Rolex, Tudor, Breitling en Seiko zat.

3 likes

Veel plezier van deze mooie groene verworvenheid.

PS : voor alle mensen hier op het forum die iets tegen hommages hebben.
Het is pas een fake als er daadwerkelijk de bekende naam op staat. In dit geval is het gewoon een mooie Sugess met mooie specs.
Dus ik zie het probleem niet waarom dat niet gepost zou mogen worden.
Een hommage is geen fake!!!

5 likes

Het is geen fake maar alleen omdat er een andere naam op staat, het is verder een (slechte) kopie en probeert nog steeds iets te zijn wat het niet is. HF onwaardig dat deze troep steeds meer de overhand krijgt hier.

8 likes

Wat een dédaine uitspraak.
Laten we juist en vooral ruimte bieden aan alle vormen van de horloge hobby.

5 likes

Idem

Idem

Als je al een kloon fabriek hebt, dan poep je deze er ook toch even uit…

en plak er een andere naam op en je hebt in de ogen van menigeen ineens bestaansrecht.

4 likes

Wat @frenk hierboven ook zegt, ze maken een ander horloge na, plakken er een nepnaam op en hebben daardoor ineens bestaansrecht?

Deze troep heeft wat mij betreft he-le-maal niets met de horloge hobby te maken, eerder een slechte vorm van drang naar soort van prestige onder bepaalde, vaak nieuwe, leden.

5 likes

We gaan gewoon door.

5 likes

Totaal overbodige opmerking. We zijn niet allemaal hetzelfde etc. Je hoeft niet te reageren als een NA je niet bevalt. Ik zeg toch ook niets over die zwaar over de top, marketing gestuurde Zwitserse horloge-glitter oplichterij? :crazy_face:

7 likes

@jan13 Gek altijd dat als het een Steinhart, Bulova of een Ginault is etc, dat daar niks over word gezegd. Maar zodra ze vanuit ome ali komen… begin er maar niet over.

3 likes

Om over de grote merken maar niet te spreken!!!

3 likes

Zo werkt het in hun brein:

Longines: :white_check_mark::slightly_smiling_face:
Tag Heuer: :white_check_mark::slightly_smiling_face:
San Martin :x::frowning:

5 likes

Tuurlijk wel. Jatwerk is stom, ongeacht wie het doet. Hoe luier hoe stommer, dat wel.

Dus ja, dat geldt ook voor de Nomos Tangente.

3 likes

Oh maar dat geloof ik ook wel. Ga ik ook niet over liegen want heb ook nooit gezegd dat dat NIET het geval was. maar het gaat mij meer om die mannetjes die alleen reageren als het gaat om een homage vanuit aliexpress :rofl:

1 like

Interesseert me geen bal via welk portaal ze komen… eigen site of anders…

Als ze een beetje hun best doen en iets eigens bouwen zal het me een worst wezen… (mag iedereen lekker blij mee zijn) maar als ik de website van bv dit merk bekijk dan blader ik gewoon door het modelprogramma van meerdere gerenommeerde merken, alleen met een ander merkje erop (en van een andere kwaliteit)

Dat vind ik dus gewoon bagger. Just my2cents.

4 likes

En dan te bedenken dat hommage, eerbetoon betekent… eerbetoon? Imo gewoon een gejat ontwerp.

Maar @Tsuyosa, desalniettemin enorm veel plezier ervan! Ik heb (ook) geen geld voor een datejust maar ik snap dat het ontwerp je aanspreekt en dat je vervolgens een horloge koopt dat hierop lijkt, met een goed uurwerk.

Dus ondanks de zurigheid, veel plezier :blush:

2 likes