Ik weet nu alleen dat ik ook een smooth implementatiegesp wil.
Je aannames zijn de ramen waardoorheen jij de wereld ziet. Maak ze af en toe schoon, anders komt het licht niet naar binnen.
Oh jawel hoor, bv Steinhart is net zo erg!
Kleine Sugesstion;), we leven volgens mij ook allemaal in een bubbel waarvan we denken dat iemand buiten dit forum het ook maar iets boeit, wat jij om je pols hebt zitten.
Geniet van je NA kerel
En San Martin is gewoon hele goede kwaliteit en ook goed voor je portemonnee!!!
Check. en Bulova? gezien hun wel een langere geschiedenis hebben maar wel modellen na hebben geaapt?
Leuk hoor, plaats je een NA topic over iets waar je blij mee bent en dan wordt je beledigd, gaan ze elkaar digitaal te lijf en tussen de lijntjes door wordt nog even gezegd dat je moet oprotten van het forum met je troep. En dan ook nog zeggen dat HF is afgezakt.
Dat gezegd hebbende…gefeliciteerd met je NA!
Veel draagplezier .
Wordt een beetje moe van mensen die altijd en overal hun narratief moeten gaan verkondigen ten koste van anderen. Respecteer elkaars keuzes. Wees blij voor het geluk van een ander.
Tsuyosa heel veel draagplezier met je nieuwe frisse aankoop.
Je slaat de spijker op de kop. Mooi verwoord.
Juist!
Als je meer oog hebt
voor de positieve dingen,
heb je ook meer het gevoel
dat je geluk hebt.
Veel plezier met je NA. En wat een keuzestress inmiddels met al die recente aankopen.
Welke aanname heb ik volgens jou gedaan? Of wilde je gewoon iets filosofisch zeggen?
Ik heb namelijk alleen gezegd dat ik hommage (eerbetoon) geen passend woord vind voor een rip-off.
En verder heb ik je plezier gewenst met je NA.
Helemaal mee eens👌🏽
Ha ha. Mooie klok hoor en je durft. Ooit mijn Urban Ace op het forum gezet. Dat gaf nogal gemengde reacties
Ik heb er een onthouden. Als je het zelf mooi vindt en er blij mee bent. Gewoon aanschaffen en trots dragen. Veel plezier ermee.
Ow ik trek me niks van aan van die bepaalde zure koppen hier.
Het leven is te kort om je daarover druk te maken.
Juist gewoon aanschaffen en met trots dragen😉
Ach, wat boeit het.
Het zonnetje schijnt, en als je op het terras zit denkt toch iedereen dat je een Rolex draagt. De logootje ziet niemand vanaf een afstandje.
Zou het er mogelijk mee te maken hebben dat andere merken ook nog iets doen dat geen namaak is?
Ftfy