NA Swatch flikflak

Vanmorgen werd mijn jarige dochter van 4 uitgenodigd door @Mr_Broke voor een cadeautje.
Wat lief.
Op naar Utrecht, want daar zit de dealer waren de instructies.

Blij verrast als we waren reden we dus richting Louwman exclusive om hem daar te ontmoeten en een passend cadeau uit te zoeken om vervolgens teleurgesteld te worden dat het geen Bentley Continental zou worden.
Niet wat je verwacht van iemand van zijn kaliber.
Gelukkig zijn we de moeilijkste niet.
Dan maar naar de Swatch winkel voor een echte flikflak.
De keuze was in 1 seconde gemaakt en onze kleine meid ging heel blij en dankbaar naar buiten met haar roze grail.
De ochtend afgesloten met een gezonde lente salade met vruchten en weer terug naar huis.
Bedankt Boes, voor het blij maken van onze kleine dame en het gratis eten <3

53 likes

Gefeliciteerd met je dochter!

Gaat hard he? 🥹

Mijn vertrouwen in de mensheid is een beetje hersteld, als er zelfs bij hem ergens heel diep binnen nog zoiets zit heb ik weer een beetje hoop :pray:t2:

Laat maar, ik heb niks gezegd :man_shrugging:t2:

2 likes

Leuk zeg, kan ze fijn met de hobby van papa meedoen. En gefeliciteerd :tada:

2 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Staat haar prachtig!!
Leuk gedaan hoor!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Als @Mr_Broke één ding kan is het mensen blij maken :sunglasses: Felici met den dochtert!

4 likes

Dat is aardig! Ook gefeliciteerd namens mij :slightly_smiling_face:

2 likes

Ook van deze kant de felicitaties

1 like

Natuurlijk onze felicitaties aan je dochter met haar flikflak, we wensen haar veel draagplezier :ok_hand: :+1:. En wat tof van @Mr_Broke deze geste, heeft dus een positief karma :ok_hand:

1 like

Dit soort dingen kan ik echt van genieten. Hele gave actie en nog van harte met je dochtertje.

1 like

Gefeliciteerd, mooie roze en Leuk hoor van die boes

1 like

Top actie van @Mr_Broke! Die Flik-Flak horloges zijn erg leuk voor kinderen. Ik heb mijn dochter er ook één gegeven toen ze 4 werd.

1 like

Gefeliciteerd, ook met je dochter natuurlijk. ( Kan ze al klokkijken?)

1 like

Het is al de hele dag 7uur :wink:

3 likes

Hahaha :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Gefeliciteerd met en voor je dochter :partying_face:
Top actie van @Mr_Broke

2 likes