NA: Swatch Irony ... of nie?

Hele mooie aanwinst, proficiat. Praktisch vraag, is het open te maken voor eventuele reparatie?

1 like

Dank!

Als ik goed heb geluisterd wel:

Jouw Chinees moet beter zijn dan het mijne, want ik heb het er niets over gehoord :wink:

1 like

Het was ook een geintje.
Ik weet het nog niet :joy:
Maar moet het wel weten.

1 like

Jur belt mij altijd eerst even op om te vragen of het een goed idee is. Als ik dan ja zeg, doet hij het niet. En als ik nee zeg, doet hij het uiteraard wel. Dit was een van de weinige keren dat we het eens waren. Ik vind het eigenlijk een knetterlelijk ding, maar coolheid maakt echt alles goed.

Leer ik Ć¼berhaupt nog iemand wat als ik zeg dat Swatch staat voor second watch?

1 like

Niks aan gelogen :joy:

1 like

Ja. Nooit geweten.

En wat een leuk horloge!
In dit geval een second (hand) watch :wink:

2 likes

Man, leuk horloge. In een zelfbouwproject de wijzerplaat van een irony gezet, maar dan wel in een stalen kast. Deze is veel toffer! Gefeliciteerd ermee

Die Swatch Diaphane One is trouwens ook gaaf zeg. Ik snap wel dat je die stoer vind/vond. Dat vind ik hem namelijk ook (al ken ik hem nu pas). Voor ongeveer 5k nog best goed te doen voor een zogenaamde tourbillon. Geen echte tourbillon, maar schurkt er wel lekker tegenaan.

1 like

Nice :ok_hand:t2: Geniet ervan!

1 like

Originele tresor bandjes zie ik wel vaker te koop aangeboden op Ebay. Ook nu.

1 like

Wel voor minder hoor!

Dank voor de tip!
Ga binnenkort eerst ff langs bij de Swatch winkel. Ze hadden vanalles op voorraad.

2 likes

Wauw, wat een bijzonder horloge! Mooi ook om te lezen dat Swatch voor zovelen het begin van hun liefde voor horloges was. Bij mij idem. Horloges waren saai, Swatch maakte ze cool. Nostalgie. Veel plezier met je mooie aanschaf.

1 like

Ja, ik had het gezien. Maar met die van 9k leek me 5k wel een redelijkeā€¦

1 like

:heart::heart::heart::heart::heart::heart: ben fan van swatch. Maar deze is wel heel mooi. En kende ik ook nog niet.

1 like

Leuk te lezen dat zoveel liefhebbers van Swatch hem nog niet kende. :+1:

Oew, dat is oprecht een mooi horloge. Toont mooi om de pols! Gefeliciteerd!

1 like

Dank! Ja valt mooi. 37mm.
Binnenkort een fris bandje halen. :ok_hand:

Denk dat het kanā€¦

2 likes

Het lijkt te kunnen, maar niet van harte :smile: :

ā€œLike any Swatch watch, the case back isnā€™t readily removeable though there is a seem so there is a way, but it probably requires the cutting of some sort to gain access to the insideā€

2 likes

Wel lastig Jur, jou kennende moet de Diaphane er nu ook nog bij komenā€¦

1 like