NA: Swatch System 51

Wat (MAAR) een Swatch?
Ja hoor en ben er nog tevreden mee ook!

Een automatisch Zwitsers horloge volledig machinaal geassembleerd zonder mensenhanden prikkelde mijn interesse al even.

Na het idee wat mee te dragen, zonder er wat mee te doen, kwam ik een super deal tegen. Voor een prikje ( en ze zijn al heel betaalbaar) kon ik een dergelijke Swatch kopen en nog een mooie ook!

Volgens de eigenaar moest enkel de batterij vervangen worden :rofl::rofl::rofl::scream:

Ben er zeer tevreden mee. Als ik een puntje van kritiek zou geven is het, het rubberen bandje. Moet dit nu echt op leer lijken? Gewoon rubber was goed, de nep stiksels zijn onnodig.

Ongeveer 90u power is mooi voor dit segment.

22 likes

Leuk :slightly_smiling_face: Alleen het aflezen van de tijd lijkt me een beetje lastig met deze wijzerplaat… maar, ach, je kunt altijd je mobiel er nog bijpakken :wink:

Moet je gelijk geven. Aflezen is niet optimaal. De wijzers in een andere kleur zou beter zijn geweest.

1 like

Cool!

Ik ga binnenkort ook een Swatch kopen. Was laatst in de Swatch winkel in Hamburg en dat is toch wel erg leuk om erbij te hebben.

Enjoy!

2 likes

Absoluut! Enkel moet je tegen het plastic kunnen. Nuja ook niet echt, want er zijn er tegenwoordig ook metalen versies.

Het zijn lage prijzen voor een Swiss dus je mag geen High of Middle Segment verwachten in mijn ogen. Je kan een pak minder krijgen voor je geld.

1 like

Oh, echt niet? :joy:

1 like

Yeah ok, ik zit zwaar te overdrijven :rofl:

1 like

Een leuke aanwinst, veel draagplezier gewenst.

1 like

Helemaal waar! Heb er evenzeer die richting het tienvoudige zitten qua kostprijs, maar beleef evenveel plezier van deze. Waarde is wat je zelf aan een object geeft.

1 like