NA: Swatch x Omega Moonswatch Mission to the moonphase - new moon

Net nieuw op het forum en direct al een NA (waarom moet dat eigenlijk afgekort? :thinking: ) te melden!

Ik had al eens eerder gekeken naar een aantal Moonswatches, zowel online als offline, toen ik een tijd geleden langs een horloge zaak liep waar er een aantal in de etalage stond. Vanwege lichte fascinatie voor de Omega Speedmaster moonwatch, vond ik deze samenwerking op z’n minst interessant om eens te bekijken (ook zeker vanwege de prijs, die toch op zn minst een factor 20 lager ligt dan een gebruikte moonwatch)… Toch was ik niet kapot van met name de felle kleuren (mission to mars, venus etc). Deze mission to the moonphase - new moon vind ik echter wel heel sjiek, in mat zwart met witte wijzers en details op de wijzerplaat.

Hoewel ik niet direct op zoek was, kwam er een advertentie van HF voorbij op mijn google feed en als gevolg daarvan gistermiddag deze schitterende Moonswatch opgehaald bij Vincent (@Winkje ). Heel prettig zaken doen overigens en hoewel we denk ik nog prima even door hadden kunnen praten, hebben we het kort gehouden, vanwege de parkeertarieven in Amsterdam… Het originele velcro bandje van de Moonswatches vind ik stiekem vrij lelijk, maar dat was bij deze al opgelost models een Artem sailcloth bandje, dat echt véle malen beter staat! Ik ben er erg content mee en ik show 'm dus graag hier:

Even op de foto met een van mijn andere hobbies (ja, mannen blijven toch grote kinderen), vond ik wel toepasselijk… :slight_smile:

38 likes

Leuk deze, perfecte band er ook bij. Geniet ervan!

1 like

Mooie keuze moonswatch, en een goede upgrade met de nieuwe band! Lekker begin op HF zo :grin:

1 like

Mijn beste,

Een getalenteerde aanwinst.
Gefeliciteerd!!

Ik wens je er een inspirerende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Ik had je nog niet welkom geheten, maar bij deze dus :+1:
Natuurlijk gefeliciteerd met je mooie Moonswatch, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Btw, vette band :ok_hand:
Enne je hoeft het niet af te korten hoor, als je van typen houdt gewoon nieuwe aanwinst vermelden :wink:
Leuke hobby trouwens, blijft de vraag welke hobby het duurst is :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gefeliciteerd, dat bandje staat goed en uit ervaring kan ik zeggen dat er nog veel meer bij past. Van een Bond Nato, tot Bund Strap. :joy:

Mooie aanwinst geniet ervan :+1:t2:

Gefeliciteerd

Heel gaaf!

Goed bezig @ElSjiepo met je nieuwe aankoop/new acquisition (NA) en NA-topics maken dit forum hèt horlogeforum.

Groeten van de stalen neef en je bent hier in goed gezelschap :nerd_face:

3 likes

Leuke NA! Ik heb ook een jaar of 2 plezier gehad van mijn MoonSwatch. Het originele bandje zit sowieso oncomfortabel. Meteen een Artem er tegenaan :joy: Dat zit vast erg comfortabel! Al vraag ik me af wat er duurder was, horloge of bandje.

Staat in elk geval heel erg goed!

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Mooi bandje :+1:t2:

Van harte, met je nieuwe aanwinst :grin::+1::+1:

Leuke foto’s en natuurlijk gefeliciteerd met je aanwinst :+1:t2:

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

Leuk planetariumpje! :+1:

Omdat we anders zo vaak zo veel moeten schrijven…Welkom en gefeliciteerd met je NA

Cool. Mooi ook op Artem, prima keuze hoor. Welkom nogmaals!