Net nieuw op het forum en direct al een NA (waarom moet dat eigenlijk afgekort? ) te melden!
Ik had al eens eerder gekeken naar een aantal Moonswatches, zowel online als offline, toen ik een tijd geleden langs een horloge zaak liep waar er een aantal in de etalage stond. Vanwege lichte fascinatie voor de Omega Speedmaster moonwatch, vond ik deze samenwerking op z’n minst interessant om eens te bekijken (ook zeker vanwege de prijs, die toch op zn minst een factor 20 lager ligt dan een gebruikte moonwatch)… Toch was ik niet kapot van met name de felle kleuren (mission to mars, venus etc). Deze mission to the moonphase - new moon vind ik echter wel heel sjiek, in mat zwart met witte wijzers en details op de wijzerplaat.
Hoewel ik niet direct op zoek was, kwam er een advertentie van HF voorbij op mijn google feed en als gevolg daarvan gistermiddag deze schitterende Moonswatch opgehaald bij Vincent (@Winkje ). Heel prettig zaken doen overigens en hoewel we denk ik nog prima even door hadden kunnen praten, hebben we het kort gehouden, vanwege de parkeertarieven in Amsterdam… Het originele velcro bandje van de Moonswatches vind ik stiekem vrij lelijk, maar dat was bij deze al opgelost models een Artem sailcloth bandje, dat echt véle malen beter staat! Ik ben er erg content mee en ik show 'm dus graag hier:
Even op de foto met een van mijn andere hobbies (ja, mannen blijven toch grote kinderen), vond ik wel toepasselijk…