NA::: Swiss dress

Vandaag op stap naar Culemborg, met als doel Bouman / Bouman Online. Ik wilde 2 Tissot’s passen die ik hier in het wild nog niet ben tegengekomen. Een PRS516 blauw en een Luxury Powermatic 80 met gouden accenten.

Ik heb de PRS516 nog wel even om gehad, maar vond de blauwe dial met lamellen helemaal niks. Op de renders schitterend, maar irl: not my cup of tea. Jammer, want de oude PRS516 series vond ik wel geslaagd.
Vervolgens de Luxury Powermatic met goudaccenten, en die was helemaal in de smaak. Maat was goed, goed afleesbaar, niet te dik. Eenmaal, andermaal en verkocht.

Dus weer een dress Tissot ‘in collectie’.

Waar ik van opkeek, was het zielige Tissot doosje waarin deze Luxury wordt geleverd. Tissot had altijd van die mooie eigenzinnige kistjes die je met een klep openklapte, en waar binnenin flapjes zaten waarachter de boekjes en garantiekaart waren opgeborgen.

Nou, bij deze dus niet. Een zielig doosje wat op mij erg smoezelig overkomt. Ik weet het, het gaat om het horloge. Maar bij een horloge dat tegen de 1k aantikt verwacht ik wel een iets passendere verpakking. Nu weet ik niet of dit de nieuwe standaard-verpakking is van Tissot, maar ik vind het helemaal niks.

24 likes

Mooie Tissot😍, gefeliciteerd!
Idd beetje lullige doos, maar dat maakt het horloge goed👍
Veel draagplezier gewenst!

1 like

Jammer van het doosje. Maar dat horloge… Prachtig!
Erg mooi deze. Tijdloos. Enjoy!

mooi horloge(kast) , flut doosje inderdaad.

Heb nog een echte “kist” waarin een Tissot geleverd is. Hard kaft boek er bij over Tissot :slight_smile:

veel plezier er mee.

1 like

Mooi horloge! Veel plezier ermee! :slight_smile:

Mijn beste,

Een goede keus!!
Veel draag-genot met deze magnifieke Tissot!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Erg mooi!

Mooie aanwinst, Wil, klasse Tissot deze. Geniet er van :slight_smile:

Knappe aanwinst. Die understated bicolor staat mooi!

Mooi! Gefeliciteerd!

Mooi! Van harte :+1:

Thanx to all :slight_smile:

Ik ga er toch een mailtje aan Tissot aan wagen over dat lullige doosje.

En als toegift een mooie foto die ik online heb gevonden, zo mooi is 'ie in het echt maar krijg ik 'm niet op de digitale plaat!

2 likes

Mooi hoor Wil hebben ze die ook als chronometer

Prachtige dresser! :ok_hand:t3:

Klopt, ik heb eerder de zilveren COSC gehad, maar vond die te saai.

Gefeliciteerd. Powermatic 80 altijd leuk. Zeer tof.

Ik zou dat gewoon laten zitten. Dozen liggen toch alleen maar op zolder te rotten in het geval van flipperen, maar anders… ach, wees blij dat ze het geld in het uurwerk stoppen (powermatic 80) en niet in de doos. :slight_smile:

Als je eens wist hoeveel ik al in een doos heb gestopt!
:blush:

1 like

T gaat om de beleving…

1 like

Liever dat ze het geld in het horloge steken om de afwerking te verbeteren dan in het doosje!
:+1:

Ik vind hem prachtig. De bewerking van de zijkanten van de kast :heart_eyes:.
Geniet van je nieuwe aanwinst en idd, beter moeite gespendeerd aan het horloge dan aan de doos.