NA. Swiss made? NON->Vive la France!

Top ding.

1 like

Mooi horloge :+1:

Misschien ook n bewuste keuze om de uitgewerkte tritium te imiteren :upside_down_face:

1 like

Hij is inderdaad zeer mooi! :ok_hand: Heel veel plezier ermee gewenst! :slightly_smiling_face:

1 like

Heerlijk horloge met een prachtige vintage
vibe :sunglasses: Proficiat Hans :ok_hand:

2 likes

Super cool, lekkere vintage vibe!

Dank voor de voorzet @royke74 :rofl:

2 likes

kort geleden nog omgehad van een forumlid: sympathiek en herkenbaar horloge.
Ik herken een aantal puntjes van mijn verkochte Yema: lumen ? lumiëre: at woord komt uit het Frans, al het licht blijft ook daar: geen opvang en uitstraling daardoor in Nl. Klopt
wiebelkroon: technisch niet slecht of alarmerend: geeft mij niet zo’n ok gevoel
ingetogen ontwerp: man man, man die Yema was wel een schoonheid en die Baltic zit in de buurt

Kortom 1000% goedgevoelhorloge voor schappelijke prijs: ENJOY, neeeeeehhh beaucoupe de plaisir monsieur

1 like

Hoppa , zo is t precies!

Prachtige aanwinst, veel plezier met deze schoonheid!

1 like

Mooie klok, geniet ervan.

1 like

Leuk verhaal! :smile: Fijn dat je hem zo positief ontvangen hebt. Ik ben er zelf ook nog steeds erg tevreden over. :+1:
De details en afwerking zijn echt top in orde. Ook leuk om te zien dat Baltic gestaag en zorgvuldig blijft werken aan nieuwe modellen.

Ik heb wel het idee dat jij een versie 2 hebt. Bij mij lijken de logo’s wat minder dik opgelegd/applied.

2 likes

Hop, op de lijst van “moeten we maar eens in de doos krijgen hè”, wat een mooie horloge is het toch! Veel draagplezier en dank voor de mooie review/duw in de rug haha!

2 likes

Mooi verhaal , Prachtig klokje , sober maar verfijnd hou ik van. Geniet er van.

1 like

Na weekendje met veel plezier dragen weet ik t zeker.
Heerlijk en gaaf horloge is de Baltic.

Dank alle voor de positieve reacties.

1 like

Heel gaaf!
Ook helemaal eens hoe mooi de combi is op de tropic band! Veel plezier met deze gave aanwinst!

1 like

Mooie review, mooie foto’s en niet geheel onbelangrijk mooi horloge. Veel plezier ermee! :+1:

1 like

Leuk verhaal en een mooi horloge met fraaie details. Enjoy!

1 like

Fraai hoor! Ingetogen en toch met veel details. En leuk geschreven :+1:

1 like

Ik merk het al: Er is één schaap over de dam… Et voila.

Ook weer een coole caseback. De mijne heeft een wereldkaart, want GMT. Ik vraag me af wat ome Baltic gaat doen met de dual crown die in Augustus komt. :slight_smile:

Mooi. Dat verbaast me ook al niet, want die Baltics zijn hartstikke leuk.

Soit, het is niet de meest straffe lume ooit, en onder macrolenzen zie je soms een ruwigheidje op de wijzers, maar voor het geld zijn ze echt meer dan goed afgewerkt en in elkaar gezet. :+1: Maar dat is niet het punt waarom ik ze zo cool vind: Ze hebben erg veel karakter.

2 likes