NA Swiss Military by Chrono SM34015.08

Nadat ik begin 2020 een Garmin Instinct gekocht had, merkte ik dat ik eigenlijk nooit meer andere horloges droeg. Ze liggen in mijn horlogekist, en dat is het dan wel. Maar ik was dit weekend in Zwitserland op familiebezoek, en daar kreeg ik deze cadeau:

Leuk horloge, de kleur maakt het ook weer even wat anders. Ik ben er weer blij mee!

19 likes

Leuk cadeau! Die ga je zeker vaak dragen!

1 like

Kijk, dat zijn nog eens leuke cadeaus :blush: enjoy!

1 like

Gefeliciteerd met je Swiss Military, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Bij je familie sta je er goed op, leuk cadeau :smiley:. Ben wel benieuwd naar je andere horloges die stog liggen te happen, zonde toch. Afwisselend dragen is best wel leuk :wink:.

1 like

In theorie helemaal met je eens, maar de dagelijkse data voor wat betreft, stappen, hartslag, calorieverbruik etc. blijken ook wel heel prettig. Ik woog half 2020 ca. 130 kilo, daar moest echt iets aan gebeuren.

3 likes

Heel gaaf horloge, dat die maar veel tijd om de pols mag krijgen.

Maar dit is ook erg herkenbaar. Ik ben de smartwatch ook op die manier gaan gebruiken en ben ik een aantal maanden veel afgevallen. In die periode mijn andere horloges eigenlijk niet gedragen, ook niet toen ik mijn streefgewicht had bereikt. Dit vanuit de angst dat als ik de data niet meer inzichtelijk heb, ik dan zo weer terug bij af ben. Inmiddels een redelijke balans (ca. 3 kg boven mijn zelf ingestelde streefgewicht, maar voel ik mij verder prima bij) gevonden waardoor ik de data niet meer nodig heb en ik weer kan genieten van de horlogehobby. Ik wens jou dan ook datzelfde toe, dat je straks weer heerlijk kan genieten van deze leuke hobby.

2 likes

gefeliciteerd , geniet ervan

1 like

Prachtig cadeau! Veel plezier ermee! Ik was ook smartwatch drager, mis 'm helemaal niet.

1 like

Gefeliciteerd met het mooie cadeau en met je NA :partying_face:

1 like

De hele collectie nu:

VLNR: Garmin Instinct, G-Shock DW-5600E, G-Shock GA-100MB, Seiko SHC053P (Black Knight), Tissot PRS 200, Seiko SGG551P1, Seiko Silverwave 7546-8010, Seiko 7S36-04N0 en de nieuwe Swiss Military.

7 likes

Mooi cadeau, geniet ervan ervan

1 like

Leuke collectie en mooi verschillend :+1: :ok_hand:. Dat wordt wel een andere box kopen om ze allemaal kwijt te kunnen :wink:

1 like