NA: SYNCHRO – Farquhar Watch Company
Met speciale thanks aan forumlid @Jesus!
Vandaag een NA waar ik zelf nog een beetje van moet bijkomen.
Allereerst: Jesus, enorm bedankt! Zonder jou had ik deze niet in handen gehad.
Ik zag de SYNCHRO voorbijkomen bij Jesus in het topic Microbrand Only (deel 2) en was meteen verkocht. Ik ben al een tijd op zoek naar een betaalbare jumphour, dus ik besloot heel brutaal om Jesur een privébericht te sturen met de vraag om mij te denken als hij hem ooit zou willen verkopen.
Tot mijn verrassing kreeg ik een supervriendelijke reactie terug: hij zou mij zeker een seintje geven als het zover kwam. Ik blij, netjes bedankt… en toen gebeurde het onverwachte.
Nog geen uur later stuurt hij me ineens een link naar Vinted waar dezelfde SYNCHRO werd aangeboden, alleen met een andere kleur wijzerplaat.
Op het moment dat ik op de link klikte en die combinatie van wijzerplaat en band zag, was ik meteen om. Bod uitgebracht, binnen no-time geaccepteerd… en de rest is geschiedenis!
Het pakketje kwam binnen en ik kan alleen maar zeggen: wat een fantastische verschijning. De kleuren, de layout, de jumphour—alles klopt gewoon. Dit is precies waarom ik van microbrands houd: karakter, lef en iets wat je niet elke dag ziet.
Jesus, nogmaals dank voor het doorsturen van die link en het meedenken.
En aan iedereen hier: pas op… voor je het weet ben je ook verkocht