NA: Synchron Poseidon Ice Diver – Zweedse kou, Zwitserse precisie 🟡

Gefeliciteerd!
Prachtig

1 like

Gefeliciteerd ! Hele mooie aanwinst. Geniet ervan ! En wat een uitgebreid verhaal. Daar genieten wij weer van. Hulde

1 like

je kan er maar van genieten,
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd! Geniet ervan!

Leuk verhaal!
Ik mis daarin trouwens nog wel de verwijzing naar een ander (tussentijds) Rick Marei project, te weten Aquadive (overigens ook al eerder met een Poseidon uitvoering).

Laat er nou al een mooie thread over bestaan hier → Aquadive, de historie, een NA en nog veel meer......

3 likes

Ja die Aquadive poseidon is een waanzinnig ding

1 like

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst

1 like

Aha thanks! Heel interessant idd. Super gaaf verhaal van @Eddio over de Aquadive. Ik ga daar van de week even goed voor zitten om dat te lezen. :slight_smile:

1 like

Heel leuk karakter-horloge!

1 like

Heel mooi horloge met een mooie geschiedenis.
Mooi verhaal.
Veel plezier met je fantastische aanwinst!!:watch:

1 like

Mooi exemplaar hoor. Heel veel plezier met deze mooie aanwinst.

1 like

Mooi verhaal en mooie aanwinst. Heel veel plezier ermee!!!

Ik heb zoals gezegd de Aquadive Poseidon gehad, heb nog steeds een Jenny Caribbean maar mijn belangrijkste aanwinst is 1 van de Doxa revivals van Marei, de Doxa Sub1200t Searambler. Nog steeds mijn meest geliefde aanwinst

4 likes

Proficiat!
Geniet ervan!
In de kou of in de zon. :grinning:

1 like

Gefeliciteerd en veel draagplezier.

1 like

Van harte Patrick :smiley: En dank voor het informatieve topic :nerd_face:

1 like

Leuk verhaal, bedankt. En een heel tof horloge.

1 like

Leuk en mooi verhaal achter het horloge veel draag plezier :smile::ok_hand:

1 like

Ik was laat met de tijd nemen voor je NA-topic, maar een leuk stuk! Grappig hoe Doxa die Army heeft uitgebracht. Duidelijk op hun teentjes getrapt en ook wel een zielige respons op de gene die zoveel heeft betekent voor het bedrijf.

Hé, en mijn plantjes!

Toen ik hem zag dacht ik wel echt van uh, je wou zo graag een Doxa en dan kom je met dít… maar ik snap het nu wel. Wel een tof ding met de historie erachter :v:t2:

1 like

Mooi horloge leuk verhaal dank!

1 like