NA: 't is goud wat er blinkt (Omega Genève F300Hz)

Mooi gezoem als je er aan luistert, veel draagplezier, hier de seamaster f300hz

3 likes

Een hele mooie Omega!
Veel draagplezier met je hummer!!

1 like

Hij is prachtig!
Het originele datumwiel, met de plastic tandjes, is een kwetsbaar onderdeel van het ESA 9162 uurwerk en deze werden later voorzien van een datumwiel met metalen tandjes. Als een eerder model bij Omaga terecht kwam voor service werd het datumwiel uit voorzorg vervangen door een nieuw model. En anders bij reparatie omdat een plastic tandje het begeven had.
Dus een vervangen datumwiel maakt hem zeker niet minder origineel.
Geniet van je mooie dresswatch!

1 like

Prachtig horloge en zo’n fijne koopervaring helpt ook zeker mee. Geniet ervan :ok_hand:

1 like

omega, altijd een goede keuze,
draag hem met plezier

1 like

Hij is prachtig hoor🤩

1 like

Pracbtige NA! Klassiek, mooie techniek van binnen en veelzijdig! Van Tshirt met korte broek tot aan driedelig grijs, deze kan het allemaal

1 like

Fantastisch mooi horloge, dat wordt genieten!

1 like

T wordt tijd om je avatar naam aan te passen :wink:

1 like

Bedankt voor de leuke reacties, allen!
Op de foto’s is het niet zo goed te zien, maar het bandje is een prachtige kleur groen, ziet er in het donker haast zwart uit, maar in het licht ziet het mooi groen. En een heerlijk subtiel zoemertje inderdaad, had het eigenlijk iets luider verwacht.

De verkoper had inderdaad zoiets vermeld, ach, het werkt en dat is het belangrijkste.

Absoluut! Zeker via MP is het soms hit or miss, maar dit was overduidelijk een hit.

Past bij heel veel inderdaad, weet niet zeker of ik er mee in een shirtje mee rond ga lopen. Wil het horloge wel netjes houden, en ben een beetje onhandig icm muurtje en deurposten. :wink: Maar onder de mouw past hij prachtig, een prachtig horloge om te dragen.

Inderdaad, nu wordt het GeenGeld-BeetjeSmaak :wink:

3 likes

Nog over het datumwiel: Bij mijn horloge was het ook stuk en is vervangen. Ik kreeg de raad mee om niet de tijd te verstellen tussen 10 en 2 uur als hij bezig is de datum te verstellen, en altijd vooruit draaien.

1 like

Zeer tof, proficiat :smile:

1 like

Ahh, kijk eens aan! Dus tussen 10 uur 's avonds en 2 uur 's nachts ook niet de tijd aanpassen? Goed om te weten, bedankt voor de informatie!

1 like

Gefeliciteerd! Zoemzoem.

1 like

Is geen probleem.
Maar zorg dat als je alleen de datum aan het verzetten bent dat de tijd op je horloge vroeger is dan

en later dan

Ik hou altijd de regel aan dat zowel de uren- als de minutenwijzer onder de lijn van 9 - 3 uur staan.

2 likes