NA Taconew, the works...

Al een tijdje met voormalig HF-er @taconew in contact over een pouch of een watchroll. Leuk contact over whatsapp maar het duurde wel even voordat het concreet werd door drukte aan beide kanten.

Met mijn verjaardag als harde deadline toch het ontwerp- en maakproces opgestart. Uiteindelijk werden het een pouch én een watchroll…én een toolpouch…én een mooi knutselmatje voor het bandenwisselen.

Corona en lock down bij de zuiderburen maakten het toch nog spannend maar vanmorgen precies op tijd viel er een dikke envelop op de mat.

Me happy! Wat een gave spullen maakt Wesly :heart_eyes:. Ben er blij mee! Helemaal gepersonaliseerd voor wilfox :sunglasses::sunglasses:. Nu hoef ik mijn horloges niet in een theedoek te rollen als ik op vakantie ga :joy::see_no_evil:.

Jammer dat hij niet meer op hét Forum zit, anders had ik een paar veren in zijn groene gedeelte gestoken :bouquet:

Geniet van de plaatjes, bedankt voor het kijken.

69 likes

Met Wilfox label en logo. :sunglasses:
Nice!!!

1 like

Heel gaaf, vakwerk!

1 like

Gave pouch!

1 like

Wauw supergaaf joh. Vakwerk als ik het zo zie.

1 like

Super. Ziet er verschrikkelijk strak uit.

1 like

Mooi spul, dat doet hij goed. Ik heb hier ook een mooie roll van hem. Vakwerk.

1 like

Mooi hoor!

1 like

Heel nice!! :ok_hand:
Ziet er goed uit! :+1:

1 like

Gaaf man!:heart_eyes::+1:

1 like

Dat kan toch nog steeds?

3 likes

Prachtig man :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Misschien tijd voor gratie, zeker in deze bizarre tijden.

6 likes

Mooi hoor…

1 like

Prachtig mooi! Ik heb ook een watch roll van Wesley en ben er nog altijd heel blij mee.:ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Prachtige vakmanschap, veel plezier er mee!

1 like

Een mooie gedachte. En ik steun em ook.
Ik heb ook nog steeds een pouch gemaakt door Wesley.

5 likes

Ja, je hebt gelijk! Had ik niet in de gaten omdat verder al zijn sporen zijn uitgewist… Alsnog gedaan. Tnx

1 like

Prachtig horloge, geniet ervan

1 like

Prachtige spullen zeg! Geniet er van en gefeliciteerd met je verjaardag :slight_smile:

1 like

Dank allemaal!

image

:wink::sunglasses:

3 likes